شمانیوز
شما نیوز

اسامی بازیگرانی که بیش از دوبار ازدواج کردند | از شهاب حسینی تا امین حیایی

در میان بازیگران افرادی هستند که زندگی ناموفق داشته و از همسر اول خود جدا شده اند و ازدواج مجدد داشته اند.

اسامی بازیگرانی که بیش از دوبار ازدواج کردند | از شهاب حسینی تا امین حیایی

به گزارش شمانیوز: در میان بازیگران افرادی هستند که زندگی ناموفق داشته و از همسر اول خود جدا شده اند و ازدواج مجدد داشته اند.

شهاب حسینی

شهاب حسینی که این روزها ایفاگر نقش حامد در سریال گناه فرشته است و علاوه بر بازیگری، تجربه اجرا را نیز در کارنامه هنری خود دارد، اولین چهره لیست ماست که اخیرا خبر ازدواج دومش با حضور در اکران مردمی فیلم شین، شکل رسمی تر بخود گرفت.

همسر اول:پریچهر قنبری

همسر دوم:ساناز ارجمند

بازیگر

امین حیایی

امین حیایی پدر دارا حیایی بازیگری است که پس از جدایی از همسر اولش مادر دارا حیایی، سالها پیش با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد و نام خود را در لیست بازیگرانی که ازدواج مجدد داشتند قرار داد.

همسر اول:مونا بانکی پور

همسر دوم:نیلوفر خوش خلق

بازیگر

آزیتا حاجیان

مادر مهراوه و ملیکا شریفی نیا و همسر سابق محمدرضا شریفی نیا را نیز میتوان به عنوان بازیگر زن ایرانی که دوبار ازدواج کرده، در این گزارش گنجاند.

همسر اول:محمدرضا شریفی نیا

همسر دوم:محمد کریمی هراتی

بازیگر

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی که با انتشار اخبار جدایی آنها، بسیاری شوکه شدند، پس از انتشار موزیک ویدئویی مشترک با رعنا آزادی ور، به نوعی خبر ازدواج دوم خود با این بازیگر را رسما تایید کرد.

همسر اول:بهنوش طباطبایی

همسر دوم: رعنا آزادی ور 

بازیگر

آناهیتا درگاهی

همسر اشکان خطیبی که چند سالی است جدی تر بازیگری را دنبال می کند و در سینما و شبکه نمایش خانگی، نسبتا فعال تر است، پیش از ازدواج با آقای بازیگر، همسر محمد پروین بود.

همسر اول:محمد پروین

همسر دوم:اشکان خطیبی

بازیگر

هومن سیدی

هومن سیدی همسر سابق آزاده زارعی، در حال حاضر متاهل است و پس از جدایی از همسر اولش، تجدید فراش کرده و زندگی خود را بیتا اصلانی ادامه داد.

همسر اول:آزاده صمدی

همسر دوم:بیتا اصلانی

بازیگر

رامبد جوان

مجری برنامه خندوانه که در یکی از قسمت های برنامه پرطرفدارش، همسر خود را به عنوان میهمان دعوت کرده بود، پیش از ازدواج با نگار جواهریان، با بازیگر زن دیگری ازدواج کرده بود.

همسر اول:سحر دولتشاهی

همسر دوم:نگار جواهریان

بازیگر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied