شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

پس از ناکامی مقابل قطر | این ستاره‌های تیم ملی خداحافظی کردند

برخی ستاره‌های تیم ملی ایران پس از ناکامی مقابل قطر از بازی‌های ملی خداحافظی کردند.

پس از ناکامی مقابل قطر | این ستاره‌های تیم ملی خداحافظی کردند

به گزارش شمانیوز، تیم ملی ایران سه مرتبه قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است. تیم ملی ایران بیش از 48 سال است که قهرمان نشده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در رتبه نخست ایستاد. تیم ملی ایران مقابل قطر حذف شد.

بعد از پایان بازی ایران و قطر و حذف تیم ملی، امید ابراهیمی از بازی های ملی خداحافظی کرد و اعلام کرد بازی با قطر آخرین بازی او با پیراهن تیم ملی بود. آنطور که شنیدیم چند بازیکن مسن تیم ملی هم قرار است به زودی از بازی های ملی خداحافظی کنند و جام ملت های آسیا آخرین تورنمنت ملی این بازیکنان بود. البته این احتمال هم وجود دارد خود قلعه نویی و کادرفنی تیم ملی برای بازی های آینده چند بازیکن جوان را به جای باتجربه های فعلی تیم ملی به اردو دعوت کنند تا پروژه جوان سازی تیم ملی شروع شود.

تیم ملی ایران یکی از پیرترین تیم های جام ملت های آسیا بود و به طور حتم برای دیدارهای آینده و به خصوص جام جهانی بعدی نیاز شدیدی به جوانگرایی در تیم ملی حس می شود. بازیکنانی مثل احسان حاج صفی، کریم انصاری‌فرد و شجاع خلیل زاده از جمله مسن های تیم ملی هستند و احتمالا حضور در جام ملت های آسیا آخرین تورنمنت ملی این بازیکنان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied