شمانیوز
شما نیوز

عموپورنگ

مادر عموپورنگ روبه بهبودی است| وابستگی شدید عموپورنگ به مادرش

طی استوری که امروز از عموپورنگ منتشر شده است با خبر شدیم مادر این مجری کودک حال خوبی دارد.

مادر عموپورنگ روبه بهبودی است| وابستگی شدید عموپورنگ به مادرش

به گزارش شمانیوز :عمو پورنگ در استوری حال مادرش را بیان کرده است. عمو پورنگ ویدیوهای بسیار زیادی از خودش و مادرش در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد . عمو پورنگ مجری و تهیه کننده برنامه کودک است  در ادامه استوری  عمو پورنگ در باره را مشاهده می‌کنید.

عموپورنگ

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

 

داریوش فرضیایی در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است اما تا کنون چندین بار درگیر شایعه ازدواج با بازیگران زن و.. شده است که همگی آنها توسط خود این مجری کودک و نوجوان، رد شد.

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود.

با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدارحمت کنه.کاش همه بتونیم عین عموپورنگ به مادرامون خدمت کنیم....

  • ناشناس

    عمو پورنگ. خوب است