شمانیوز
شما نیوز

مسافران عیدی

عیدی به ارز خارجی به مسافران هوایی

آمارها نشان می‌دهند که تا پایان آذرماه امسال، رقم وام‌هایی که دوره قراردادشان به پایان رسیده ولی هنوز تسویه نشده‌اند حدود 490 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

عیدی به ارز خارجی به مسافران هوایی

به گزارش شمانیوز: مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت از اختصاص تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای خرید شب عید خبر داده و گفته این وام صرفا از طریق اعتبارسنجی و بدون ضامن، سود و وثیقه پرداخت می‌شود. این تسهیلات اکنون به متقاضیان واجد شرایط پرداخت و در اردیبهشت دریافت خواهد شد.

روسیه اعلام کرده که میزان صادراتش به ایران در سال ۲۰۲۳ کاهشی بوده، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه درباره دلیل این کاهش گفته، در سال گذشته میلادی، صادرات محصولات روسیه به ایران نسبت به سال قبل کاهش یافته که دلیل این کاهش، تولید خوب گندم در ایران بوده که باعث شده گندم کمتری از روسیه خریداری شود.

آمار وزارت راه و شهرسازی حاکی از اینه که بانک‌های عامل قرارداد پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را تنها با ۲۹ درصد از متقاضیای واجد شرایط امضا کردند.

مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود نوشته، از امروز ۷ اسفندماه و در راستای مدیریت بازار ارز و پوشش نیاز ارزی متقاضیان در پایان سال، سرانه فروش ارز برای مسافرت‌های هوایی به متقاضیان از ۵۰۰ به ۱۰۰۰ یورو به قیمت مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزایش یافت و عملیات عرضه نیز در شعب منتخب ‌بانک‌های عامل ‎ملی، ملت و سامان آغاز شد.

یک مقام وزارت صمت از تخصیص ارز مورد نیاز خودروسازان برای ایفای تعهدات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داده.

امروز در وزارت اقتصاد سند ملی ارزیابی ریسک رونمایی شده که وزیر اقتصاد معتقد است با اجرایی شدن این سند، زمینه فعالیت تامین مالی برای قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر، انواع سوداگری‌ها و اخلال‌ها در بازار دارایی‌ها به حداقل خواهد رسید.

محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین خبر داده که برای ایجاد اجماع گسترده در میان فلسطینی‌ها درباره ترتیبات سیاسی پس از جنگ اسرائیل و حماس در غزه، استعفا می‌دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied