الهه  سی ستار

الهه سی ستار

خبرنگار

خلاصه مطلب :
الهه سی ستار
 
وی فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای خود را از سال 97 در شمانیوز آغاز کرده و اکنون در بخش  صنعتی و معدن، بورس، بانک و بیمه این پایگاه خبری قلم می‌زند.
 

 

اخبار مرتبط
  • بانک تجارت که همواره به عنوان بازوی اقتصادی دولت در طرح‌های توسعه‌ای پیشران، پیشتازی خود را به اثبات رسانیده است، در سال «مهار تورم و رشد تولید» برای تحقق اهداف این مسیر با شناخت از نیاز تولیدکنندگان در تامین مالی آنها اهتمام ویژه‌ای داشت. همچنین در راستای کاهش اثرات تورمی بر اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد نیز توانست عملکرد قابل‌توجهی را در کارنامه سال ۱۴۰۲ «وتجارت» به ثبت برساند بگذارد.

  • یوسفیان در گفتگو با شمانیوز:

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم گفت: بانک‌ها معتقدند چون به سپرده‌گذاران خود سود 20 درصد پرداخت می‌کنند نمی‌توانند تسهیلات قرض‌الحسنه با سود 2 یا 4 درصد پرداخت کنند و اگر چنین کاری را انجام دهند 16 درصد ناترازی در تسهیلات ایجاد شده و بانک را با مشکل ناترازی مواجه می‌سازد.

  • با تاکید بر تداوم روند افزایش تولید در گل گهر انجام می‌گیرد

    رشد درآمدی برای توسعه یک مجموعه صنعتی یا بنگاه اقتصادی از مهم‌ترین اهداف تبیین‌شده در شعار سال ۱۴۰۳ می‌باشد. چرا که مشارکت مردم در جهش تولید و طرح‌های اقتصادی را می‌توان در انتفاع و سود سهامداری یک مجموعه مانند کگل که در سال گذشته، ۲۷ درصد افزایش درآمد نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت را مشاهده کرد.

  • پروژه توسعه فیبرنوری با جدیتی بیش از پیش از ابتدای امسال آغاز شده و قرار است تا پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون پوشش فیبرنوری در کشور ایجاد شود. اپراتورهای همراه در طول ۱۰ سال اخیر تلاش جدی برای توسعه شبکه اینترنت و خصوصاً اینترنت نسل چهار و پنج داشته‌اند. در این مطلب به بررسی روند این پیشرفت و عمل به تعهدات اپراتوری ایرانسل می‌پردازیم.

  • سی و سومین شماره ماهنامه چشم انداز ملل ( شمانیوز ) منتشر شد.

  • اپلیکیشن تاوآویژه پارس برای رزرواسیون CIP مسافری با دارابودن امکانات چک‌این مسافران به صورت self check in و امکان چت با ربات از طرف مسافر در صورت بروز مشکل و بررسی بار مانند چمدان با تعداد نصب ۳۱۵ نفر و تعداد ۱۷ هزار نفر کاربر سایت از طرف شرکت تاوآویژه پارس امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ رونمایی شد.

  • توسط یکی از سودآورترین پتروشیمی‌های ایران به ثبت رسید

    شرکت پتروشیمی نوری، توسعه و تولید مواد پتروشیمی، بزرگترین تولیدکننده مواد آروماتیکی جهان با ظرفیت سالیانه ۴٫۵ میلیون تن است. قیمت سهام نوری طی یک سال اخیر 70 درصد صعود کرده است. نوری که در دی ماه فروش چشمگیری داشت و حدود 10,4 همت از این محل محقق کرد، در محدوده 14,971 تومان با حمایت 77 درصدی 4 حقوقی دنبال می شود.

  • در پاسخ به خبرنگار شمانیوز مطرح شد؛

    رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ به پرسش خبرنگار شمانیوز درباره رویکرد صنعت بیمه در حرکت به سمت فناوری و راه‌حل رفع چالش‌های استفاده از اینشورتک‌ها، گفت: بیمه مرکزی به عنوان یک شتاب‌دهنده در مسیر تحقق برنامه‌های فناورمحور برای صنعت بیمه نقش آفرینی می‌کند که ضمن اعلام استقبال از این فناوری‌ها، بر رفع مشکلات طرح و توسعه قبل اقداماتی را به انجام می‌رساند.

  • شرکت فولاد خوزستان به عنوان دومین تولیدکننده شمش فولادی کشور با تکیه به توانمندی جوانان متخصص و متعهد و اعتماد به سازندگان داخلی تا به امروز موفق شده است که بیش از ۲۵ هزار قطعه مرتبط با صنعت فولاد را بومی‌سازی کند. در این مطلب به مهم‌ترین اقدامات فولاد خوزستان در حوزه تحقیقات و بومی‌سازی قطعات استراتژیک پرداخته‌ایم.

  • یوسفیان در گفتگو با شمانیوز:

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم گفت: اینکه دولت به دنبال تعیین تکلیف بانک‌های ناتراز است را باید قدر دانست و به نظر من سیاست بسیار خوبی است. بانک‌های ناتراز یا باید ناترازی‌شان را حل و فصل کنند یا اینکه ادغام و یا حتی منحل شوند و راهکار دیگری به غیر از این سه وجود ندارد.