شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز چهارشنبه 28 شهریور

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز چهارشنبه 28 شهریور

در خبر زیر جزییات تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری بانک ها برای روز چهارشنبه 28 شهریور ماه 1403 را می خوانید.

به گزارش شمانیوز: براساس شرایط آب هوایی و پیش بینی هوا نسبت به سیلاب و رگبار ممکن است تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری صورت بگیرد. تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری در تابستان به علت گرما و صرفه جویی برق است.همچنین تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری در فصل سرما به علت آلودگی هوا ،بارش برف و باران ممکن است اعمال شود. در ادامه جزئیات تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای روز چهارشنبه 28 شهریور را می خوانید. 

روز گذشته ادارات استان کردستان به علت ولادت پیامبر اکرم (ص) با کاهش ساعت کاری مواجه بود و ممکن است. کاهش ساعت کاری در روز های آتی برای دیگر استانها صورت بگیرد. 

تاکنون هیچ خبری مبنی بر تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای روز چهارشنبه 28 شهریور 1403 به دست ما نرسیده است به محض رسیدن خبر جدید این خبر تکمیل میشود. 

تکمیلی یک/ ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهرها شناور شد

سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع شناورسازی ساعت آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در کلان‌شهرها در دو هفته اول مهرماه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد. 

بر اساس این بخشنامه ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی مستقر در کلان‌شهرها در دو هفته اول مهرماه ۱۴۰۳ به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ تعیین شده است. 

این بخشنامه تاکید دارد که رؤسای دستگاه‌های یاد شده به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با رعایت ساعت کاری روزانه کارکنان، ساعت کار شناور، هیچ خللی در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مستند به ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ ت ۶۱۰۱۱ ه مورخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ هیئت وزیران و مقرره شماره ۹۴۶۷۰/۶۳۱۱۰ مورخ ۲۶ شهریور هیأت وزیران صادر شده است.

این خبر به روز رسانی خواهد شد.... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ممنون

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی