شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز یکشنبه 1 مهر 1403

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز یکشنبه 1 مهر 1403

تعطیلی ادارات و یاکاهش ساعت کاری ادارات ممکن است به دلایل مختلف صورت بگیرد. که در ادامه جزییات تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای روز یکشنبه 1 مهر 1403 را می خوانید.

به گزارش شمانیوز: بر اساس شراط آب و هوایی ممکن است تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای برخی نقاط ایران صورت بگیرد. تعطیلی ادارات ممکن است به علت آلودگی هوا صورت بگیرد. همچنین  تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری ممکن است به علت یخبندان و سیلاب اعمال شود. در ادامه جزئیات تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای روز یکشنبه 1 مهر 1403 را می خوانید. 

تا این لحظه خبر جدیدی در خصوص تعطیلی ادارات اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان و مناطق دیگر ایران برای فردا یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ منتشر نشده است. به محض اینکه اطلاعیه یا اصلاحیه جدیدی منتشر شود، فورا از طریق همین صفحه اطلاع رسانی میگردد.

تکمیلی یک 

 بر اساس مصوبه دولت، ساعت کاری ادارات در تهران به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح آغاز می‌شود. به این ترتیب، هر یک از کارمندان به میزان دیرکرد (حداکثر یک ساعت) در شروع ساعت کاری موظف است در پایان ساعت کار همان روز نسبت به جبران میزان تاخیر اقدام کند.» این تغییرات با هدف کاهش ترافیک و افزایش بهره‌وری صورت گرفته است.

ساعت کاری بانک‌ها نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع می‌شود و مدارس ابتدایی از ساعت ۸ صبح و مدارس متوسطه از ساعت ۷:۳۰ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند. همچنین، واحدهای نظامی و انتظامی از ساعت ۶:۳۰ صبح و واحدهای صنعتی از ساعت ۷ صبح شروع به کار خواهند کرد.

این تغییرات به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان اعمال شده است. مسئولین ادارات نیز می‌توانند ساعت حضور خود را بر اساس این مصوبه تنظیم کنند.

این خبر تکمیل می شود...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی