شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات روز شنبه 14 مهر 1403

تعطیلی ادارات روز شنبه 14 مهر 1403

با توجه به شرایط آب و هوایی وهشدار های هواشناسی امکان تعطیلی ادارات برای روز شنبه 14 مهر 1403 وجود دارد.

به گزارش شمانیوز :تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری به دلایل مختلف صورت می گیرد. تعطیلی ادارات در هر کشوری ممکن است رخ دهد. تعطیلی ادارات در شرایط بحرانی امکان پذیر است. تعطیلی ادارات ممکن است به دلیل شرایط جوی بد صورت بگیرد. آلودگی هوا هم تاثیر روی تعطیلی ادارات دارد.

تاکنون خبری دربارع تعطیلی ادارات برای روز شنبه 14 مهر 1403 منتشر نشده است.به محض رسیدن جدیدترین اطلاعیه ها این خبر به روز رسانی میشود.

تکمیلی یک درباره تعطیلی ادارات

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان از برگشت شروع کاری ادارات استان کرمان به ساعت ۷ صبح خبر داد. بنا به اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، تمام دستگاه‌های اجرایی این استان از روز شنبه ۱۴ مهر ماه طبق روال عادی و از ساعت ۷ صبح شروع به‌کار می‌کنند.

بر این اساس ساعت کاری ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

تکمیلی دو درباره تعطیلی ادارات

از امروز پنج‌شنبه تا روز شنبه (۱۲ تا ۱۴ مهر)، در برخی نقاط به ویژه مناطق جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد شدید، خیزش موقتی گردوخاک و احتمال انتقال گردوغبار از استان‌های همجوار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است. همچنین روز یکشنبه (۱۵ مهر)، در نواحی شمالی به ویژه ارتفاعات و فیروزکوه، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

این خبر تکمیل خواهد شد....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی