شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY-200

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY-200

چسب کاشت میلگرد هیلتی HY-200 گروهی از چسب‌های پرمصرف برند هیلتی است. هیلتی برندی خوش‌نام در زمینه‌ی تولید ابزارآلات و ادوات ساختمانی از جمله چسب کاشت میلگرد، گان تزریق چسب کاشت میلگرد، کرگیر، دریل و بتن کن و... بوده که در جهان زبانزد مهندسان و پیمانکاران است.

چسب کاشت میلگرد هیلتی HY-200 گروهی از چسب‌های پرمصرف برند هیلتی است. هیلتی برندی خوش‌نام در زمینه‌ی تولید ابزارآلات و ادوات ساختمانی از جمله چسب کاشت میلگرد، گان تزریق چسب کاشت میلگرد، کرگیر، دریل و بتن کن و... بوده که در جهان زبانزد مهندسان و پیمانکاران است.

در بین چسب‌های هیلتی، گروه چسب‌های کاشت میلگرد HILTI HY-200 جزء پرمصرف‌ترین چسب‌های کاشت میلگرد محسوب می‌شود، زیرا از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند و همچنین گیرش آن‌‎ها رد کمترین زمان اتفاق می‌افتد. چسب‌های کاشت آرماتور هیلتی اچ وای 200، چسب‌هایی دوجزئی ساخت کشور آلمان هستند که در بسته‌بندی‌های سوسیسی در حجم 500 میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شوند. چسب کاشت آرماتور هیلتی HY200 بر پایه‌ی رزین اپوکسی است، رزین اپوکسی از بهترین رزین‌هایی است که در صنعت ساختمان‌سازی می‌توان از آن استفاده کرد زیرا از مقاومت کششی و ظرفیت باربری بالایی برخوردار است و می‌توان انواع اتصالات سازه‌های سنگین را با آن انجام داد.

همچنین چسب‌های کاشت میلگرد گروه هیلتی HILTI HY-200 در برابر امواج لرزه‌ای مقاوم هستند و از آن‌ها می‌توان در مناطق لرزه‌خیز برای مقاوم‌سازی و بهسازی انواع سازه‌های بتنی، فولادی، چوبی و.. استفاده کرد.

 

شما مهندسان عزیز که قصد خرید چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY 200 را دارید می‌توانید آن را از نمایندگی چسب کاشت میلگرد هیلتی HY 200 با قیمت مناسب خریداری کنید. مجموعه هیلتی مارکت مفتخر است که به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی، در سراسر کشور ایران مراکز فروش فعال ابزارآلات و چسب هیلتی را دارد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی HY 200 با هیلتی مارکت در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی هیلتی مارکت:

0920-275-2500

tiksaze.com


مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY200

نوع انکر

ناحیه‌ی کششی بتن ترک‌دار

ناحیه‌ی فشاری بتن بدون ترک

تأییدیه‌ی زلزله

تأییدیه‌ی فنی در کاشت میلگرد

تأییدیه‌ی فنی در نصب انکر یا راد تمام رزوه

تأییدیه‌ی نصب در سوراخ‌کاری با دستگاه کرگیر هیلتی

تأییدیه‌ی تست حریق

تأییدیه‌ی استفاده در محیط مرطوب یا اشباع شده از آب

HIT HY 200

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

 

ویژگی‌های چسب کاشت آرماتور هیلتی HILTI HY 200

- استحکام بالا

- طول عمر بالا

- زمان‌گیرش در کمترین زمان

- امکان استفاده از مته توخالی

- مقاومت دینامیکی و استاتیکی بالا

- مقاومت در برابر زمین‌لرزه و امواج لرزه‌ای

- سازگار با شرایط آب‌وهوایی خشک و مرطوب

- بدون نیاز به پاک‌سازی حفره‌ها از گردوغبار ناشی از سوراخ‌کاری

- قابلیت استفاده برای اجرای کاشت‌ها و اتصالات فوق سنگین سازه‌ای


کاربرد چسب کاشت میلگرد هیلتی HY 200

* کاشت میلگرد در فونداسیون، ستون‌ها و تیر

* تغییر کاربری سازه و اصلاح اشتباهات سازه‌ای

* کاشت میلگرد در تیرها و ستون‌های قدیمی سازه

* کاشت آرماتور برای افزایش طبقات و مقاوم‌سازی

* کاشت انواع میلگرد و بولت در فونداسیون سازه‌ای

* کاشت بولت جهت نصب صفحه پلیت به اسکلت سازه

* تقویت و مقاوم‌سازی سازه و ساختمان در برابر امواج لرزه‌ای

* قابلیت استفاده در بتن‌های ترک‌دار، بدون ترک، مرطوب و خشک

* استفاده در ناحیه‌ی کششی بتن‌های ترک‌دار و ناحیه‌ی فشاری بتن‌های بدون ترک

* کاشت میلگرد با چسب HILTI HY 200 برای افزایش طبقات ساختمان یا افزودن المان جدید به سازه مانند بالکن یا گسترش دیوار


انواع چسب هیلتی HILTI HY 200

چسب کاشت میلگرد هیلتی HY 200 نام دسته‌بندی از چسب‌های کاشت میلگرد هیلتی است که از پرفروش‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

- چسب کاشت آرماتور هیلتی HILTI HY 200 R

- چسب کاشت آرماتور هیلتی HILTI HY 200 A

- چسب کاشت آرماتور هیلتی HILTI HY 200 R V3

چسب‌های کاشت میلگرد بالا در روند اجرا تسریع و تسهیل می‌بخشند چرا که تا 20 درصد می‌توان عمق حفاری را کاهش داد و با همان ظرفیت باربری موردنظر کاشت میلگرد را اجرا کرد.


ببب


نحوه‌ی کاشت میلگرد با چسب هیلتی HY 200

برای انجام پروسه‌ی تخصصی کاشت میلگرد با چسب‌های هیلتی HY 200 لازم است مطابق دستورالعمل زیر عمل کنید. همچنین رعایت نکات ایمنی و به‌همراه‌داشتن تجهیزات ایمنی از الزامات است تا بروز آسیب‌ها و حوادث احتمالی را به حداقل برساند.

1. ابتدا لازم است با انجام محاسبات توسط مهندسان اجرایی حرفه‌ای محل دقیق کاشت‌ها، عمق حفره و قطر میلگرد تعیین شود.

2. با استفاده از دستگاه‌های حفاری متناسب با عمق و محل کاشت، محل‌های تعیین شده را با استفاده از دریل هیلتی، کرگیر هیلتی و بتن کن هیلتی، با مته مناسب حفاری می‌کنند.

3. برای انجام کاشت با چسب‌های کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY 200 لازم نیست که حفره‌ها را از گردوغبار ناشی از حفاری، پاک‌سازی کنید زیرا این چسب به گردوغبار حساس نیست و این مزیت موجب بهبود بخشیدن به‌سرعت اجرای کاشت شما می‌شود.

4. درپوش چسب کاشت بولت هیلتی HY 200 را باز کنید و سپس آن را درون کارتریج قرمز قرار دهید، سپس کارتریج حاوی چسب را درون گان تزریق چسب هیلتی HILTI HDM 500 قرار دهید و سری نازل را به آن متصل کنید.

5. چند پالس اولیه‌ی چسب هیلتی اچ وای 200 را مصرف نکنید؛ زیرا رزین و هاردنر آن با یکدیگر مخلوط نشده است و خاصیت چسبندگی ندارد.

6. تزریق چسب را از انتهای حفره شروع کنید و دو سوم حفره را از چسب هیلتی HY-200 پُر کنید.

7. میلگرد یا همان آرماتور و یا بولت موردنظر خود را به‌صورت چرخشی درون حفره چسب قرار دهید.

8. در بازه‌ی زمانی خشک‌شدن خمیر کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY200، از بارگذاری و اعمال بار روی آرماتور کاشته شده خودداری کنید.


تاریخ انقضای چسب هیلتی HILTI HY 200

تاریخ انقضای چسب کاشت میلگرد هیلتی HY200 به‌صورت لیزری بر روی درپوش آن حک شده است و انقضای چسب‌های هیلتی HY 200 تا 12 ماه پس از تولید آن است. اما با انجام آزمایش‌ها توسط شرکت هیلتی، این شرکت سلامت چسب‌های خود را تا 3 ماه پس از پایان انقضای آن تضمین می‌کند و شما می‌توانید این چسب را تا 3 ماه پس از انقضاء با همان قدرت و کیفیت استفاده کنید.


ببب


خرید چسب هیلتی HILTI HY 200

شما خریداران محترم می‌توانید با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود در نسخه‌های اندروید یا آی‌اواس و همچنین نسخه‌های دسکتاپی، پس از متصل شدن به اینترنت، در مرورگر کروم با فایرفاکس سایت هیلتی مارکت را سرچ کنید و تمامی محصولات را در آنجا مشاهده کنید و در کمترین زمان چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI HY 200 را خریداری کنید.

0920-275-2500

tiksaze.com


نمایندگی چسب کاشت میلگرد هیلتی HY 200

هیلتی مارکت در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران ، کرج ، اصفهان ، کیش ، قشم ، بندرعباس ، تبریز ، ارومیه ، مازندران ، گیلان ، رشت ، ساری ، آمل ، آستارا ، شیراز ، چهارمحال‌وبختیاری ، عسلویه ، شمال ، کرمانشاه ، یزد ، قم ، همدان ، زاهدان ، بوشهر ، سنندج ، اراک ، ایلام ، زنجان ، بروجن ، قزوین ، خرم‌آباد ، بیرجند ، سمنان ، کرمان ، اردبیل ، بجنورد ، گرگان ، خارک ، اهواز ، چابهار ، یاسوج و... نمایندگی چسب هیلتی HILTI HY 200 ندارد و به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

0920-275-2500

tiksaze.com


قیمت چسب هیلتی HILTI HY 200

جهت اطلاع از قیمت چسب کاشت آرماتور هیلتی HILTI HY 200 با مجموعه‌ی هیلتی مارکت در ارتباط باشید.

همچنین صفحات ما را در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام هیلتی مارکت ، نماشا هیلتی مارکت ، آپارات هیلتی مارکت ، تلگرام هیلتی مارکت و... دنبال کنید.

0920-275-2500

tiksaze.com

 

 

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد . .....چ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی