شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت | سود سهام عدالت

ماجرای لغو مجمع سهام عدالت چه بود؟

ماجرای لغو مجمع سهام عدالت چه بود؟

در ادامه جزئیات جدید و حواشی سهام عدالت را بخوانید.

به گزارش شمانیوز: سهام عدالت یک طرح اقتصادی در ایران است که به منظور توزیع عادلانه ثروت و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه ایجاد شده است. سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و اقشار کم‌درآمد اجازه می‌دهد تا از طریق دریافت سهام شرکت‌های دولتی، به نوعی از سود اقتصادی بهره‌مند شوند. سهام عدالت به گروه‌های خاصی از مردم، به ویژه اقشار کم‌درآمد و نیازمند، تعلق می‌گیرد. این سهام عمدتاً از شرکت‌های دولتی و خصوصی تشکیل شده است.مجامع هفت شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان مرداد امسال ادامه داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری استان فارس، با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال و بدون ذکر دلیلی از لغو جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سهامداران این شرکت که قرار بود روز پنج شنبه ۲۹ شهریورماه برگزار شود، خبر داد.

در همین رابطه هم ولی‌الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سهامداران شرکت به دلیل ایراد در آگهی منتشر شده و عدم برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های تعاونی شهرستانی استان فارس لغو و مقرر شد متعاقبا آگهی دعوت به مجمع منتشر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی