شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز 27 شهریور 1403 / قیمت خودرو همچنان افزایشی است

قیمت خودرو امروز 27 شهریور 1403 / قیمت خودرو همچنان افزایشی است

بر اساس بررسی های انجام شده امروز 27 شهریور ماه 1403 قیمت برخی خودرو ها همچنان افزایشی است.

به گزارش شمانیوز :قیمت خودرو در ایران به‌طور مداوم در حال افزایش است.قیمت خودرو در ایران تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز، تورم و سیاست‌های دولتی قرار دارد.قیمت خودروهای وارداتی معمولاً بالاتر از خودروهای داخلی است.قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار به دلیل تقاضای زیاد، قیمت بالاتری دارند.

قیمت خودرو در بازار داخلی

پژو پارس سفارشی ELX از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود که با افزایش شش میلیون تومانی به قیمت 708 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

تارا دستی V1 در شمار محصولات داخلی با افت سه میلیون تومانی به قیمت 769 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا که راهی بازار شده امروز با ریزش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 490 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین اتوماتیک G  سدان رده‌بالای شرکت سایپا امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ798 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت خودرو

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت بازار محصولات مونتاژی امروز تا 55 میلیون تومان نوسان پیدا کرد.

فردا SX5 در دسته محصولات مونتاژی روند نزولی به خود گرفته وبا افت 55 میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بازار خودرو شده است این محصول پس از افت قیمت در محدوده یک میلیارد و 235 میلیون تومان قرار گرفت.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای دو میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نوسانی پیدا کرده به زیر دو میلیارد رسیده است. این خودرو با افت ده میلیون تومان دیگر به قیمت یک میلیارد و 970 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

آریزو6 جی‌تی خودروی زیبا با عملکرد بالا طراحی شده که امروز با ریزش ده میلیون تومانی یک میلیارد و 780 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی