شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده

پیش بینی قیمت طلا و سکه در  هفته آینده

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی مهمی درباره ی قیمت طلا و سکه در هفته آینده ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه در بازارهای جهانی تحت تأثیر عوامل اقتصادی، سیاسی و نوسانات ارز قرار دارد و به طور مداوم تغییر می‌کند. در ایران، قیمت طلا و سکه با توجه به نرخ دلار و سیاست‌های اقتصادی دولت، به ویژه در زمان‌های خاصی مانند عید نوروز و محرم، افزایش می‌یابد.تحلیلگران معمولاً پیش‌بینی می‌کنند که قیمت طلا و سکه در شرایط عدم اطمینان اقتصادی به عنوان یک دارایی امن افزایش می‌یابد.تقاضای داخلی برای طلا و سکه به ویژه در مراسم‌های مختلف و همچنین به عنوان سرمایه‌گذاری در شرایط رکود اقتصادی، یکی از عوامل موثر بر قیمت طلا و سکه آنها است.

پیش بینی بازار طلا در هفته پیش رو

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:به نظر می رسد روند افزایشی قیمت اونس جهانی در روزهای آینده ادامه دار باشد و این می تواند بر نوسان قیمت طلا و سکه اثرگذار باشد اما به نظر می رسد فعلا قیمت هادر همین محدوده و با نوسان جزئی داد و ستد شود.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران  گفت:امروز قیمت هر اونس طلا با 13 دلار افزایش به 2582 دلار رسید اما در ایران قیمت طلا و سکه علیرغم افزایش اونس جهانی به دلیل کاهش تقاضا و نرخ ارز با نوسان جزئی کاهشی شد.

شربیانی درباره پیش بینی بازار گفت:به نظر می رسد روند افزایشی قیمت اونس جهانی در روزهای آینده ادامه دار باشد و این می تواند بر نوسان قیمت طلا و سکه اثرگذار باشد اما به نظر می رسد فعلا قیمت هادر همین محدوده و با نوسان جزئی داد و ستد شود.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 50 هزار تومان کاهش،قیمت سکه طرح قدیم با 100هزار تومان کاهش، قیمت نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش و قیمت ربع سکه با 50 هزار تومان کاهش، قیمت سکه های بانک مرکزی با 50 هزار تومان کاهش ، هر گرم طلای 18عیار نیز با 8 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی