شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس

علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی شهادت رهبر مجاهد حماس یحیی سنوار و جمعی از همرزمان و فرماندهان مقاومت را به محضر حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی، جبهه مقاومت، ملت شجاع و سرافراز فلسطین و خاندان و بازماندگان شهید سنوار تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی در پیام تسلیت علی اکبر صفایی چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

رژیم صهیونیستی جنایتکار، درپی کشتار مردم فلسطین و لبنان و به شهادت رساندن رهبران محور مقاومت، همچون شهید اسماعیل هنیه و شهید سیدحسن نصرالله، رهبر نستوه دیگری از جبهه مقاومت، سردار رشید یحیی سنوار را نیز به شهادت رساند. مردی که سال های زیادی از عمر بابرکت خود را در راه مبارزه و زندان‌های صهیونیستی به سر برد و درس‌های آزادگی، مقاومت و مبارزه با دشمن را با همه وجودش آموخته بود و جان گرانمایه اش را برای آزادی قدس شریف تقدیم نمود.

رژیم غاصب و خونخوار اسراییل که از حمایت آمریکا و اروپا نیز در اقدامات جنایتکارانه خود برخوردار است، غافل از آن است که محور مقاومت با ترور رهبران آن متوقف نمی شود و همانطور که این رهبران از میان مردم مظلوم فلسطین و لبنان برخاستند، مجاهدان دیگری نیز جای آنان را پرخواهند کرد و این نهضت مردمی همچنان ادامه خواهد یافت.

نام السنوار با بزرگ‌ترین نبردی که ملت فلسطین در تاریخ خود قدم در آن نهاده (نبرد طوفان الاقصی) پیوند خورده است و ملت و مقاومت فلسطین امانت‌دار خط مقاومت باقی خواهند بود و پرچم او را زمین نمی‌گذارند و به راهش ادامه می‌دهند تا به یاری خداوند در نهایت به پیروزی برسند.

به نمایندگی از جامعه‌ بزرگ دریایی کشور، ضمن محکومیت جنایت بزرگ رژیم سفاک صهیونیستی در جنایت در ترور و کشتار رهبران و نخبگان فلسطینی ، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، شهادت رهبر مجاهد حماس یحیی سنوار و جمعی از همرزمان و فرماندهان مقاومت فلسطین را به محضر حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی، جبهه مقاومت، ملت شجاع و سرافراز فلسطین و خاندان و بازماندگان شهید سنوار تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن شهید مقاومت را مسألت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی