شمانیوز
شما نیوز

حقوق کارمندان

جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان برای سال ۱۴۰۴ +فیلم

جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان برای سال ۱۴۰۴ +فیلم

سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه ،خبرهای مهمی از افزایش حقوق کارمندان در سال 1404 ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :حقوق کارمندان یک جنبه کلیدی از مدیریت منابع انسانی در هر سازمان است.حقوق کارمندان تأثیر زیادی بر رضایت شغلی، انگیزه و عملکرد کارمندان دارد.افزایش حقوق کارمندان نه تنها به بهبود روحیه کارکنان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به افزایش بهره‌وری و موفقیت کلی سازمان نیز منجر شود.افزایش حقوق کارمندان باید به‌گونه‌ای باشد که عدالت را در بین کارمندان حفظ کند و از تبعیض جلوگیری کند.

سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: ضریب افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۴ طبق قانون جوانی جمعیت محاسبه می شود که حداقل ضریب افزایش ۲۰ درصد و حداکثر آن ۴۵ درصد است.

مژگان خانلو در توضیح متوسط افزایش نظام‌های پرداخت کارکنان دولت و ابهامات پیرامون آن اظهار کرد: طبق اعتبارات پیش‌بینی شده در لایحه بودجه ۱۴۰۴، متوسط افزایش نظام‌های پرداخت در کارکنان ۲۸ درصد است.

وی افزود: ضریب افزایش حقوق کارکنان ۲۰ درصد است اما به موجب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آنچه در بودجه ۱۴۰۴ لحاظ شده به این شکل است که با توجه به افزایش عائله‌مندی افراد این ضریب روی احکام پرسنلی کارکنان تأثیر می‌گذارد.

خانلو اضافه کرد: بر اساس اصل طبقه بندی کارکنان دولت، هر اندازه که تعداد فرزندان فرد بیشتر باشد و بعد خانوار گسترده‌تر باشد، ضریب افزایش حقوق بالاتر محاسبه می‌شود. این میزان از ۲۰ درصد برای فرد مجرد بدون حق عائله‌مندی شروع می‌شود و تا حداکثر ۴۵ درصد افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی