شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

مزایای آنتی ویروس (Eset) شامل مواردی هستند؟

مزایای آنتی ویروس (Eset) شامل مواردی هستند؟

مزایای آنتی ویروس (Eset) موضوعی است که در این متن به آن میپردازیم. عدم استقبال زیاد از آنتی ویروس‌های اورجینال، به دلیل وجود نمونه‌هایی است که به صورت کرک شده در بازار و بستر اینترنت وجود دارند.

بسیاری از افراد هم سعی می‌کنند با نادیده گرفتن حق کپی رایت و با توجه به مقرون به صرفه بودن آنتی ویروس کرک شده، قید مزایای خرید آنتی ویروس اصل را بزنند. اما نمی‌‌دانند که آنتی ویروس اورجینال چه کمک بزرگی به کیفیت کار و مراقبت از برنامه‌ها و اطلاعاتشان می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا با مزیت‌های آنتی ویروس نود 32 بیشتر آشنا شوید.

نگاهی به آنتی ویروس (Eset)

آنتی ویروس (Eset) که در ایران با نام آنتی ویروس نود 32 هم شناخته می‌شود، یکی از معروف ترین آنتی ویروس‌های بازار به حساب می‌آید که به دلیل مزایای متعددی که دارد، توانسته محبوبیت زیادی میان کاربران به دست آورد. عملکرد عالی آنتی ویروس (Eset) در تست‌های آزمایشگاه باعث شده که دارندگان گوشی‌های موبایل و تبلت با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس نیز برای خرید آنتی ویروس اصل (Eset) اقدام کنند.

آیا خرید آنتی ویروس (Eset) انتخاب درستی است؟

با وجود آنتی ویروس‌های اورجینال مختلف در بازار، برای بسیاری این سؤال مطرح است که آیا خریداری آنتی ویروس eset اقدام درستی به حساب می‌آید. در پاسخ نیز می‌توانیم به مزایای آنتی ویروس (Eset) اشاره کنیم که به واسطه آن امنیت دستگاه و اطلاعات ذخیره شده روی آن ارتقا می‌یابد و خبری از حضور ویروس، تروجان، بدافزارها و فیشینگ‌ها در فعالیت روزمره با لپ تاپ، موبایل، تبلت و حتی کامپیوتر شخصی نیست.

شما علاوه بر مزایای آنتی ویروس (Eset)، باید به ویژگی‌های مثبت آن نیز توجه داشته باشید. آنگاه می‌توانید با اطمینان کافی خرید آنتی ویروس (Eset) را انجام دهید.

ویژگی‌های مثبتی که باعث پرفروش و محبوب شدن آنتی ویروس نود 32 شده اند، عبارتند از:

  • سطح بالای محافظت آنلاین
  • اسکن در زمان واقعی
  • داشتن قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های مختلف ویندوز، اندروید، (iOS) و لینوکس
  • بهره مندی از ابزاری رایگان برای اسکن سریع رسانه‌های اجتماعی
  • قیمت مناسب
  • رابط کاربری ساده برای مبتدیان

images_1679737936_641ec450cab8a.jpg

مزایای آنتی ویروس (Eset) چیست؟

اکنون نوبت به آن رسیده که با معرفی مزایای آنتی ویروس (Eset)، دلیل قرار گرفتن این نرم‌ افزار را در فهرست برترین آنتی ویروس‌های دنیا بشناسیم. در ادامه همراه ما باشید تا به این مزایا بپردازیم.

محافظت از سیستم و اطلاعات آن

یکی از مزایای آنتی ویروس (Eset) محافظت از موبایل، لپ تاپ، تبلت و همچنین اطلاعاتی است که روی آنها قرار دارند. در واقع این نرم افزار مانع از ورود انواع ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها و عوامل آسیب زننده به سیستم می‌شود. در نتیجه شاهد سالم ماندن دستگاه و اطلاعات آن خواهید بود.

ضمانت کردن حافظه‌های جانبی دستگاه

هنگامی که ابزارهایی مانند هارد و فلش مموری را به لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی متصل می‌کنید، با کمک آنتی ویروس (Eset) نصب شده روی دستگاه می‌توانید امنیت آنها را بررسی کنید. اگر ویروس یا سایر بدافزارها در این سیستم‌ها باشند، با کمک آنتی ویروس اورجینال شما به سهولت و سرعت پاک می‌شوند. بنابراین علاوه بر سیستم دارای آنتی ویروس، حافظه‌ها و درایوهایی که به آنها وصل می‌شوند نیز مورد محافظت قرار می‌گیرند.

افزایش سرعت کامپیوتر

فعالیت مداوم آنتی ویروس (Eset) باعث می‌شود که عملکرد دستگاه شما مدام در حال بررسی باشد. این سیستم در تمام مدت در مقابل انواع ویروس‌ها محافظت می‌شود. در نتیجه عواملی که باعث اختلال در کار دستگاه می‌شوند، اجازه ورود ندارند و سرعت دستگاه شما فارغ از آن که لپ تاپ باشد یا موبایل و تبلت، افزایش می‌یابد.

برقراری امنیت با وجود هکرها و دزدان اطلاعات

هکرها و سارقان اطلاعات همیشه در فضای اینترنت قربانیانی دارند که با دزدیدن و هک کردن اطلاعات شخصی و مهم این افراد، به آنها آسیب می‌زنند. به همین دلیل آنتی ویروس (Eset) محافظت از اطلاعات کاربران را در برابر حملات سایبری هکرها به عنوان یکی از مهم ترین وظایف خود قرار داده است. شما با خرید آنتی ویروس اورجینال (Eset) از فروشگاه اینترنتی بنیان سافت می‌توانید امنیت اطلاعات و کیفیت حریم خصوصی زندگی خود را بالا ببرید.

محافظت فایروال در مقابل فیشینگ

یکی از مواردی که باعث آسیب وارد کردن به موبایل، تبلت یا لپ تاپ می‌شود، حملات فیشینگ‌هاست. همچون زمانی که هکرها و جاسوس‌ها سعی می‌کنند اطلاعات مهم و شخصی یا کاری شما را بدزدند و مورد سوء استفاده قرار دهند، حملات فیشینگ هم اطلاعات شما از جمله تمام رمزهای عبور، اطلاعات کارت بانکی و اطلاعات شخصی و خانوادگی شما را می‌دزدند.

خرید آنتی ویروس اصل این کمک را به شما می‌کند که از این حملات فیشینگ‌ها در امان بمانید.

مسدود کردن هرزنامه‌ها و تبلیغات

هر کاربر موبایل و افراد دارای آدرس ایمیل، روزانه هرزنامه (Spam) و تبلیغات متعددی دریافت می‌کنند. گاهی این پیام‌ها از سوی سارقان اینترنتی، هکرها و افرادی که کار فیشینگ انجام می‌دهند، ارسال می‌شوند. با استفاده از آنتی ویروس اورجینال می‌توانید جلوی ورود این هرزنامه‌ها و تبلیغات را به سیستم خود بگیرید. علاوه بر این، اگر هر ایمیل یا پیامکی ویروسی باشد، از وجود آن مطلع خواهید شد.

محدود کردن دسترسی به وب سایت‌ها

فعال بودن آنتی ویروس (Eset) باعث می‌شود که حضور شما در وب با اطمینان خاطر انجام شود. در واقع اگر وب سایتی به خاطر ویروس‌ها، تروجان‌ها، وجود هکرها و دزدان اینترنتی ناامن باشد، آنتی ویروس (Eset) مانع از ورود شما به آن وب سایت می‌شود. به همین دلیل احتمال آسیب دیدن اطلاعات و سیستم‌های شما کاهش می‌یابد.

کنترل والدین

کودکان و نوجوانان از کاربران فعال موبایل، تبلت و لپ تاپ به شمار می‌روند. این گروه از افراد مخصوصاً کودکان ممکن است اطلاعات کافی درباره ضرورت حفظ امنیت اطلاعات نداشته باشند. به همین دلیل به راحتی طعمه حملات هکرها و سارقان اینترنتی می‌شوند. در نتیجه والدین با یکی از مزایای آنتی ویروس (Eset) می‌توانند به حضور فرزندان خود در فضای مجازی نظارت داشته باشند و امنیت اطلاعات را دورادور حفظ کنند.

محافظت از رمز عبور

اگر رمزهای عبور شما به سایت‌های مختلف هک شده و مورد سوء استفاده قرار گیرند، نه تنها سیستم شما، بلکه زندگی تان در محیط واقعی نیز تحت الشعاع این آسیب قرار می‌گیرد. اما اینترنت سکیوریتی آنتی ویروس (Eset) رمز عبور شما را محافظت می‌کند و امنیت اطلاعات شما به این شکل ارتقا می‌یابد.

images_1679737952_641ec46054d04.jpg

کلام آخر

  • به واسطه مزایای آنتی ویروس (Eset) امنیت دستگاه و اطلاعات ذخیره شده روی آن ارتقا می‌یابد و خبری از حضور ویروس، تروجان، بدافزارها و فیشینگ‌ها در فعالیت روزمره با لپ تاپ، موبایل، تبلت و حتی کامپیوتر شخصی نیست.
  • سطح بالای محافظت آنلاین، اسکن در زمان واقعی، داشتن قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های مختلف ویندوز، اندروید، (iOS) و لینوکس، داشتن ابزاری رایگان برای اسکن سریع رسانه‌های اجتماعی، قیمت مناسب و رابط کاربری ساده برای مبتدیان از قابلیت‌های آنتی ویروس (Eset) هستند.
  • محافظت از سیستم و اطلاعات آن، ضمانت کردن حافظه‌های جانبی دستگاه، افزایش سرعت کامپیوتر، برقراری امنیت با وجود هکرها و دزدان اطلاعات، محافظت فایروال در مقابل فیشینگ، کنترل والدین، مسدود کردن هرزنامه‌ها و تبلیغات، محدود کردن دسترسی به وب سایت‌ها و محافظت از رمز عبور مزایای آنتی ویروس (Eset) هستند.
  • شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بنیان سافت می‌توانید خرید آنتی ویروس (Eset) اورجینال و لایسنس‌های آن را به سهولت انجام دهید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی