شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ساخت شماره مجازی به صورت انلاین

ساخت شماره مجازی به صورت انلاین

 

شماره مجازی یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای ساخت اکانت و احراز هویت است. معمولا کاربران ایرانی از شماره مجازی به دو دلیل استفاده می‌کنند؛ علاقه‌ای به استفاده از شماره واقعی خود ندارند و یا برای دسترسی به سرویس‌های تحریم شده و امکانات مختلف دیگر نمی‌توانند از شماره واقعی خود استفاده کنند. شماره مجازی را می‌توان به روش‌های مختلفی ساخت که در ادامه بهترین اپلیکیشن و وب سایت‌های ساخت شماره مجازی رایگان را معرفی خواهیم کرد.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی به شماره‌ای می‌گویند که به دستگاه و یا خطوط تلفن متصل نیست و به جای سیم کارت از اپلیکیشن‌های خاصی برای ارسال و دریافت پیام استفاده می‌کنند. چنین شماره‌هایی به شما این امکان را می‌دهد تا فارغ از اینکه در چه موقعیت جغرافیایی هستید، تنها به کمک اینترنت از آن‌ها استفاده کنید. مثلا شما می‌توانید در ایران زندگی کنید اما صاحب یک شماره کانادایی باشید و به آسانی با کشورهای دیگر ارتباط بگیرید.

چرا از شماره مجازی استفاده می‌کنیم؟

شماره‌های مجازی در موارد مختلفی استفاده می‌شوند اما می‌توان مهم‌ترین کاربرد آن در ایران را، ساخت حساب کاربری و احراز هویت دانست. به همین علت برخی از وب سایت‌ها به کاربران خود شماره مجازی رایگان ارائه می‌دهند؛ البته معمولا این شماره‌های مجازی امکان تماس ندارند و بیشتر برای دریافت پیام هستند.

A cell phone with a number on it

Description automatically generated

بهترین وب سایت و نرم افزارهای ساخت شماره مجازی رایگان

  1. سرویس گوگل ویس

گوگل در سرویس گوگل ویس خود، شماره مجازی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. اما این قابلیت تنها برای کاربران ساکن آمریکای شمالی وجود دارد چراکه در هنگام ثبت نام، وارد کردن کد پستی و شماره ایالات متحده یا کانادا ضروری است. اگر دوست و یا آشنایی در این کشورها دارید، از آن‎ها بخواهید تا یک حساب کاربری برای شما بسازند در غیر این صورت باید به دنبال ساخت شماره مجازی رایگان در برنامه و وب سایت‌های دیگر باشید.

البته در نظر داشته باشید که قابلیت‌هایی مانند برقراری تماس از طریق شماره مجازی رایگان گوگل، امکان‌پذیر نیست و باید برای آن هزینه جداگانه‌ای پرداخت نمایید. بنابراین تنها می‌توانید از ویژگی مهم آن مثل دریافت تماس و پیام استفاده کنید.

  1. اپلیکیشن TextNow

اغلب خدمات این اپلیکیشن مانند ساخت شماره مجازی به صورت رایگان عرضه می‌شود. این اپ از پیش‌شماره ایالات متحده استفاده می‌کند و برقراری تماس با شماره‌های دیگر این کشور کاملا رایگان است؛ ولی برای تماس با سایر کشورها باید هزینه آن را پرداخت کنید. در حال حاضر سازندگان اپلیکیشن TextNow ادعا می‌کنند حدود 100 میلیون کاربر فعال در این سرویس ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

  1. برنامه Text Plus

تکست پلاس یکی از بهترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی است. این اپ با اینکه رایگان است اما به شما خدمات یک شماره واقعی را ارائه می‌دهد. با ثبت نام در این برنامه می‌توانید در ایران باشید و در عین حال از یک شماره ثابت کانادایی و یا آمریکایی استفاده کنید.

  1. اپلیکیشن 2ndLine

این اپلیکیشن تنها به گوشی‌های اندروید قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام را می‌دهد. به کمک اپ ndLine Second Phone Number2 شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان شماره‌های مجازی آمریکا و کانادا را ساخته و از آن استفاده کنید. از مزیت‌های مهم این برنامه این است که هیچ محدودیتی برای ارسال پیام و برقراری تماس ندارد و خدمات خود را با کمترین هزینه ارائه می‌دهد.

  1. برنامه SafeUM

تا الان بیشتر برنامه‌هایی که برای ساخت شماره مجازی به صورت آنلاین با آن آشنا شدیم، امکان ساخت شماره‌های مجازی آمریکا و یا کانادا را ارائه می‌دهند. برنامه سی. اف. ام به شما کمک می‌کند تا صاحب یک شماره مجازی مربوط به کشور لاتویا با کد +371 باشید.

این برنامه در سیستم عامل‌های اندروید و ios در دسترس بوده و از آن می‌توان برای ساخت اکانت شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. البته به این موضوع توجه کنید که شماره مجازی که دریافت می‌کنید، تنها تا 2 هفته به شما تعلق دارد و بعد از آن به شخص دیگری داده می‌شود. بنابراین اگر از این برنامه برای ساخت حساب شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، حتما احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید تا با مشکلات امنیتی روبه‌رو نشوید.

  1. نرم افزار Telos

این اپلیکیشن امکان ساخت شماره مجازی آمریکا را به صورت کاملا رایگان به شما می‌دهد. ارسال پیام و برقراری تماس نامحدود، برقرای تماس‌های صوتی نامحدود، امکان مسدودسازی پیام و مکالمه‌های ناخواسته از مهم‌ترین مزیت‌های این برنامه است.

  1. برنامه Text Me

تکست‌می یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که برای ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا برای شما قابل دسترس است. این برنامه امکاناتی نظیر تماس ویدئویی، رابط کاربری آسان، ارسال و دریافت پیام متنی نامحدود را به کاربران خود می‌دهد.

A hands holding a phone and pointing at a screen

Description automatically generated

  1. ساخت شماره مجازی به صورت آنلاین از طریق وب سایت

علاوه‌بر نرم افزارهای متعددی که خدمات ساخت شماره مجازی را ارائه می‌دهند، شما می‌توانید برای ساخت شماره مجازی از وب سایت‌های معتبر و ایمن استفاده کنید. خیلی از افراد به دنبال نصب اپلیکیشن نیستند و ترجیح می‌دهند از وب سایت‌های معتبر کمک بگیرند. در ادامه بهترین و معتبرترین سایت‌هایی را که در این زمینه فعالیت دارند، معرفی می‌کنیم.

  • سایت receive-smss.com

این سایت شماره‌های مجازی کشورهای روسیه، پرتغال، اسپانیا، آمریکا، انگلستان، اوکراین، آلمان، هلند و ... را به دو صورت رایگان و پرمیوم به کاربران خود ارائه می‌دهد.

  • سایت freesmscenter.com

اگر به دنبال ساخت شماره مجازی به صورت آنلاین از طریق یک وب سایت معتبر هستید، این سایت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سایت freesmscenter.com شماره‌های مجازی متعلق به 9 کشور چین، آمریکا، سوئد، انگلستان، کانادا، روسیه، هنگ کنگ، پولند و استرالیا را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

  • سایت freephonenum.com

به کمک سایت freephonenum.com می‌توانید صاحب شماره‌های مجازی آمریکا و کانادا به صورت رایگان باشید. این وب سایت شماره‌های خود را هر 2 هفته یکبار آپدیت می‌کند.

  • سایت sms.sellaite.com

با استفاده از این وب سایت دیگر لازم نیست نگران اعتبار شماره‌های مجازی باشید؛ این سایت شماره‌های مجازی را که کار نمی‌کنند به سرعت شناسایی کرده و از لیست شماره‌ها حذف می‌کند.

  • سایت iranicard.ir

اگر قصد ساخت شماره مجازی در سایت ایرانی را دارید، ایرانیکارت یک انتخاب مطمئن و ایمن برای شماست.

شما می‌توانید از طریق این وب سایت انواع شماره‌های مجازی اختصاصی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

A close-up of hands holding a sphere

Description automatically generated

ساخت شماره مجازی به صورت آنلاین؛ شماره مجازی را بخریم یانه؟

شماره مجازی در ایران به دلیل محدودیت‌های بین المللی نسبت به سایر کشورها، کاربرد بیشتری دارد. به همین علت ساخت شماره مجازی از طریق وب سایت و اپلیکیشن‌های زیادی، قابل انجام است. اما با توجه به اینکه سطح امنیت در شماره‌های مجازی رایگان نسبت به شماره‌های مجازی پرمیوم کمتر است، به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید شماره مجازی پولی را جایگزین شماره‌های مجازی رایگان کنید.

همانطور که می‌دانید شماره‌های مجازی رایگان در دسترس همه است و هیچ امنیت و اعتبار مشخصی را ندارد و ممکن است بعد از مدتی از کار بیفتد. از طرف دیگر استفاده از شماره‌های مجازی رایگان خطرات امنیتی دیگری را به همراه دارد و امکان دسترسی به پیام‌های رد و بدل شده شما را به دیگران می‌دهد.

پس بهترین راه برای ساخت شماره مجازی به صورت آنلاین، خرید شماره‌های مجازی پرمیوم از سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت است؛ در ایرانیکارت انواع شماره‌های مجازی با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.

امیدواریم از این مطلب نهایت بهره را برده باشید. از اینکه تا انتها همراه ما بودید، متشکریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی