شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

نکاتی که باید در خصوص سند اجاره ای برای آزادی زندانی بدانید

نکاتی که باید در خصوص سند اجاره ای برای آزادی زندانی بدانید

در این محتوا مفتخر می باشیم نکاتی که باید در خصوص سند اجاره ای برای آزادی زندانی بدانید به شما گوشزد کنیم که در این خصوص به هیچ مشکلی اعم از قانونی یا هرگونه درگیری برنخورد. در ابتدا بهتر است بدانید که آیا اجاره سند پروسه ای قانونی می باشد با خیر؟

اجاره سند به منظور آزادی زندانی پروسه ای کاملا قانونی می باشد و از نظر شرعی و اخلاقی هی ایرادی ندارد. گروه وکلای کیفری ژیوار می توانند شما را در همین باب در خصوص سند اجاره ای یا وثیقه برای زندانی توسط وکیل متخصص راهنمایی کنند.

 

مواردی که نیاز به سند اجاره ای می باشد:

در ابتدا به برخی از مواردی که نیاز به قرار دادن سند به عنوان وثیقه است، اشاره خواهیم کرد:

  1. قرار بازداشت موقت
  2. قرار وثیقه
  3. قرار کفالت
  4. صدور قرار وثیقه و کفالت

قرارداد سند اجاره ای برای آزادی زندانی

قرارداد اجاره سند همانند سایر مسائل حقوقی فی مابین موسسه و طرف قرارداد نگارش می شود. شایان ذکر می باشد که حداکثر 72 ساعت نامه بازداشت سند گرفته می شود.. اسناد و قرارداد سند اجاره ای برای آزادی زندانی تحت نطر کارشناس متخصص می باشد و مطابق قانون نگارش و از اداره ثبت نیز استعلام گرفته می شود.

 

 

قیمت سند اجاره ای برای آزادی زندانی

یکی دیگر از نکاتی که باید در خصوص سند اجاره ای در نظر داشت، قیمت سند اجاره ای می باشد. قیمت سند اجاره ای به شکل درصدی محاسبه می گردد که در هر پرونده متغیر خواهد بود. این میزان با توجه به ارزش ملک که توسط کارشناس دادگستری تعیین می گردد و دفتر تنظیم قرارداد متغیر است.

 

مدت زمان سند اجاره ای برای زندانی

مطابق قرارداد مدت زمان اجاره سند برای زندانی به مدت یک سال می باشد. البته شایان ذکر است که برخی قرارداد ها بیش از یک سال زمان می برد که خسارت پرداخت می گردد.

 

نکات مهم برای تنظیم قرارداد سند اجاره ای

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خصوص تنظیم قرارداد سند اجاره ای در نظر داشت، مرکز اجاره سند می باشد. وجود دلالان باعث ایجاد دست های زیادی در خصوص پروسه سند اجاره ای شود حال سوال پیش می آید که آیا این افراد معتبر هستند؟

بایستی گفت که موسسات حقوقی تحت نظر متخصص و یا وکیل بهترین مرکز برای تنظییم قرارداد اجاره سند می باشد. زیرا تنظیم قرارداد با افراد اشتباه باعث وجود اختلافاتی در پروسه سند اجاره ای می شود که گاهی منجر به توقیف ملک می شود که به همراه زیان مالی برای طرفین می باشد. گروه وکلای کیفری ژیوار که تخت نظر وکیل پایه یک دادگستری می باشد می تواند به شما در باب پروسه سند اجاره ای کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی