شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی پلتفرم‌های ارسال پیام انبوه

ارسال پیام انبوه در واتساپ یک مزیت بسیار مهم برای کسب‌وکار‌‌ها است و موجب تعامل بیشتر بیزینس ها با مشتریان خود و دست‌یابی به مخاطبان در مقیاس بسیار بزرگ شده است.

اپلیکیشن‌ واتساپ با محبوبیت گسترده و با رابط کاربر پسند، نهاد‌ها را قادر می‌سازد تا پیشنهادات و اطلاعات، به روزرسانی‌ها و پیام‌ها را به صورت همزمان به تعداد بسیار زیادی به مخاطبان خود ارسال کند. ارسال پیام انبوه در واتساپ یک مزیت بسیار مهم برای کسب‌وکار‌‌ها است و موجب تعامل بیشتر بیزینس ها با مشتریان خود و دست‌یابی به مخاطبان در مقیاس بسیار بزرگ شده است.

این رویکرد علاوه بر اینکه به کسب‌وکار‌ها اجازه می‌دهد تا ارتباط شخصی و مستقیم با مشتریان خود برقرار کنند، به صرفه‌جویی در زمان نیز کمک می‌کند. این مسئله می‌تواند انجام نظرسنجی، تبلیغ محصولات جدید یا ارائه پشتیبانی از مشتری باشد. ارسال پیام انبوه در واتساپ، روش ارتباطی بسیار تاثیرگزاری است که باعث بهبود رضایت مشتری و تقویت برند می‌شود.

 

پاسخگوی خودکار

 

سرویس ارسال پیام انبوه در واتساپ اینباکسیو چه ویژگی‌های دارد؟

با کمک اینباکسینو که یک برنامه ارسال پیام واتساپ است، می‌توانید پیام‌های خود را به صورت خودکار به مشتریان بالقوه یا فعال خود ارسال کنید. استفاده از این نرم افزار مزایای بسیار زیاد و قابلیت‌های گوناگونی دارد. برای نمونه با استفاده از این نرم افزار مطمئن هستید که پیام‌هایتان به همه‌ی مخاطبان می‌رسد و از سمت دیگر شماره‌ای در واتساپ به هیچ عنوان بلاک نخواهد شد و شما دیگر هیچ نیازی به داشتن چند شماره مجازی یا خط موبایل ندارید. در بیشتر طرح‌های این نرم افزار شما برای ارسال پیام هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد، پس این نرم افزار یک راه بسیار عالی برای ارسال پیام انبوه در واتساپ محسوب می‌شود.

امکان ارسال پیام در زمان‌بندی معین یکی دیگر از امکاناتی است که این این نرم افزار فراهم می‌کند. این نرم افزار دارای منشی خودکار است که قابلیت پاسخگویی و بازاریابی 24 ساعته به مشتریان شما دارد. به همین دلیل باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما می‌شود. یکی از اساسی‌ترین خدمات اینباکسینو، مشاوره رایگان تبلیغاتی برای ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام و واتساپ است و جدیدا از نرم افزار جدیدی برای خودکارسازی تحت عنوان منشی خودکار خبر داده است. کارشناسان مارکتینگ بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای و کاملا رایگان محتوای تبلیغاتی شما را اعم از عکس، ویدئو، صوت، متن و ... را بررسی کرده و هرگونه انتقاد یا پیشنهادی داشته باشند را به شما ارائه می‌کنند.

 

ارسال پیام انبوه

 

این سرویس برای شما این امکان را فراهم ‌کرده است که بدون ذخیره داشتن شماره تماس‌ها در واتساپ یا گوشی یکی دیگر پیام انبوده در واتساپ ارسال نماید. این سرویس قابلیت تشخیص هوشمند شماره را دارا است و شماره‌هایی که تلگرام یا واتساپ ندارند را به صورت خودکار جدا می‌کند. در این نرم افزار امکان استفاده از یک شماره به صورت همزمان برای چند کاربر فراهم است. باید بدانید که ارسال پیام انبوه و تبلیغاتی در این سرویس فقط شامل پیام‌های متنی نیست، بلکه پیام‌های ویدیوئی، تصویری و لینک نیز می‌توانید از این طریق به مخاطبان ارسال شوند. از سمت دیگر هیچ‌گونه نگرانی بابت محدودیت ارسال پیام در واتساپ نداشته باشید زیرا شما می‌توانید در روز 100 پیام یا حتی بدون محدودیت در تعداد، پیام ارسال کنید.

 

ویژگی‌های پنل ارسال پیام انبوه در واتساپ

به طور معمول پنل پیام انبوه در واتساپ برای آسان کردن ارتباطات موثر و کارآمد، چندین ویژگی مهم را ارائه می‌دهد. در ادامه برخی از ویژگی‌های آن را ذکر می‌کنیم.

ربات چندکاره

این پنل مدیریت ارسال پیام انبوه، دارای ربات چندکاره است. چند کاربر می‌توانند به شکل همزمان از یک شماره و پنل استفاده کنند.

پخش پیام

این پنل شما را قادر می‌سازد تا به صورت همزمان برای چندین مخاطب یا گیرنده، پیام ارسال نمایید. شما می‌توانید پیام‌ها یا متغیر‌هایی مانند فیلد‌های سفارشی یا نام‌ها را شخصی سازی کنید و ویدیو‌ها، تصاویر یا گیرنده‌ها را در محتوای سفارشی خود قرار دهید.

مدیریت تماس

امکان مدیریت مخاطبان خود را این پنل به شما می‌دهد و علاوه بر این شما می‌توانید لیست مخاطبین خود را مستقیما وارد کنید. برای شما این امکان وجود دارد که با گروه‌بندی مخاطبین، تقسیم‌بندیشان را بر اساس معیار‌ها انجام دهید و یک پایگاه سازمان‌دهی شده داشته باشید.

زمان‌بندی کمپین

می‌توانید پیام‌های خود را برای ارسال در زمان‌ها و تاریخ‌های خاص تنظیم کرده و از تحویل به موقع مطمئن شوید. این مسئله به شما این امکان را می‌دهد در زمان مورد نظر و طبق برنامه‌ای که از قبل برنامه‌ریزی شده‌است به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید.

انطباق و اقدامات ضد هرزنامه

این پنل امکان دارد شامل ویژگی هایی مثل مدیریت انصراف/ انتخاب کردن، رعایت محدودیت‌های پیام و گزینه‌های لغو اشتراک باشد. این ویژگی رویکرد قانونی و مسئولانه را برای پیام‌رسانی تضمین می‌کنند.

تجزیه و تحلیل و ردیابی

این پنل بینش‌هایی را درمورد رسید‌های خوانده شده، تحویل پیام، نرخ کلیک، نرخ پاسخ و سایر معیار‌ها ارائه می‌دهد. این داده‌ها برای ارزیابی اثربخشی کمپین‌های خود به شما کمک می‌کنند و در آینده می توانید تصمیم‌گیری‌های عالی بر داده‌ها داشته باشید.

 

ارسال پیام انبوه در واتساپ

 

ویژگی‌های پلتفرم ارسال پیام انبوه

همه‌ ربات‌ها و پکیج‌های اینباکسینو ویژگی‌های زیر را دارا هستند.

  • ارسال نامحدود پیام
  • منشی هوشمند
  • ارسال پیام انبوه
  • اتصال به سایت

 

پنل ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ برای چه کسانی مناسب است؟

پنل ارسال پیام‌های تبلیغاتی در واتساپ، برای سازمان‌ها و مشاغلی مناسب است که به دنبال تبلیغ خدمات یا محصولات خود به مخاطبان هدف هستند. کسب‌وکار‌ها با استفاده از این پنل می‌توانند به صورت مستقیم در واتساپ به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند و از طریق پیام‌ها شخصی‌سازی شده تبلیغاتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. این مسئله روشی برای ارسال پیام‌های انبوه، پیگیری عملکرد کمپین‌ها، ایجاد و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی از طریق تجزیه و تحلیل است.

به همین دلیل مهم است که باید به سیاست‌های سختگیرانه‌ و دستورالعمل‌ها در مورد تبلیغات توجه کافی داشته باشید. ارسال پیام از طریق اینباکسینو با رعایت این سایت‌ها و دستورالعمل‌ها همراه است و هیچگونه ریسکی به همراه ندارد. برای استفاده از خدمات ارسال پیام انبوه در واتساپ، تلگرام، روبیکا، بله و ایتا می‌توانید از سایت اینباکسینو (https://inboxino.com/) استفاده کنید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی