شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

امیر حسین فتحی در سریال جدید پارس پندار نهاد

امیر حسین فتحی در سریال جدید پارس پندار نهاد

امیر حسین فتحی به عنوان بازیگر در سریال قطب شمال با سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد بازی می کند.

امیر حسین فتحی متولد 10 مهر 1372 در تهران است. مادر امیر حسین اعظم بروجردی -نویسنده – و پدر او حسن فتحی کارگردان معروف سینما و تلویزیون است. فتحی کار خود را با نمایش آدم و حوا آغاز کرد و اولین بار مقابل دوربین پدر در سریال مدار صفردرجه (سال 1386) قرار گرفت. از معروف ترین سریال ها و فیلم های سینمایی که امیر حسین فتحی در آنها بازی کرده می توان به جیران، شهرزاد، قطب شمال، آخرین بار کی سحر را دیدی و کشتارگاه اشاره کرد.

 

امیر حسین فتحی در سریال قطب شمال

سریال قطب شمال با موضوعی عاشقانه اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا و اولین سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم سازی است. ساخت این سریال در زمستان 1402 انجام گرفت و در بهار و تابستان 1403 از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شد. از مهمترین بازیگران این سریال محبوب می توان به فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی، ماکان آریا پارسا، آتوسا کلانتری، روح الله زمانی، مه لقا می نوش زاد و ... اشاره نمود. امیر حسین فتحی در این سریال نقش سامان نهاوندی را بازی می کند و به نوعی رقیب عشقی فرزاد فرزین محسوب می شود.

حضور امیر حسین فتحی در سریال قطب شمال

داستان این سریال به این صورت است که همایون و ارغوان 12 سال پیش درگیر خیانت سامان نهاوندی (با بازی امیر حسین فتحی) می شوند. در این ماجرا همایون به زندان می افتد و ارغوان طی حادثه ای حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد و با سامان ازدواج می کند. همایون پس از 12 سال از زندان آزاد می شود و صاحب ثروت بزرگی (طلاهای زیاد) می شود. همایون پس از آزادی از زندان هویت و ظاهر خود را به آرشام یکتا (با بازی فرزاد فرزین) تغییر می دهد و به سراغ دوستان صمیمی خود که 12 سال پیش به او خیانت کردند می رود. چالش های میان سامان و همایون (تقابل فرزاد فرزین و امیر حسین فتحی) از جذابیت های این سریال نمایش خانگی است.

 

سرمایه گذار سریال قطب شمال – گروه بین المللی پارس پندار نهاد

سرمایه گذار سریال قطب شمال گروه بین المللی پارس پندار نهاد به مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا است. ماکان آریا پارسا به عنوان بازیگر نیز در این سریال حضور دارد و نقش وکیل آرشام یکتا را بازی می کند. با وجود این که قطب شمال اولین تجربه فیلم سازی گروه بین المللی پارس پندار نهاد است، اما رضایت بالای مخاطبان نشان از موفقیت این گروه بین المللی در حوزه فیلم سازی است. پارس پندار نهاد یک گروه بین المللی است که فعالیت های مختلفی در زمینه آموزش، کاریابی بین المللی، توسعه کسب و کارهای داخلی در بازارهای جهانی و ... را انجام می دهد. برای آشنایی بیشتر با شرکت های زیر مجموعه پارس پندار نهاد این ویدیو را تماشا کنید.

فیلم برداری سریال قطب شمال در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد

 

دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره پارس پندار نهاد، نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت این گروه بین المللی داشته است. آریا پارسا یک شخصیت چند بعدی است و در زمینه های خوانندگی، خلبانی و طراحی لباس نیز دستی بر آتش دارد. آهنگ های یلدا، مژده، چهارشنبه سوری، نفس، بی گناه و ... از جمله معروف ترین آهنگ های ایشان در کسوت خوانندگی است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده. ایشان به تازگی از آلبوم رسمی خود با نام قطب شمال رونمایی کرده که با نظر مثبت بسیاری از اهالی موسیقی همراه بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی