شمانیوز
شما نیوز

خرید و فروش «طلا» آسان شد

خرید و فروش «طلا» آسان شد

با فراهم شدن امکان معامله صندوق طلا در مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین لوتوس، خرید و فروش «طلا» آسان‌تر از همیشه شد.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، از امروز مورخ 17 مهر 1403، امکان خرید و فروش واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق پشتوانه طلای لوتوس در مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین لوتوس فراهم شد. به این ترتیب افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در صندوق طلا، ‌می‌توانند به سادگی و بدون نیاز به ورود به سیستم معاملات کارگزاری‌ها،‌ از این طریق نماد «طلا» را خرید و فروش کنند.

صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس که این روزها با استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران مواجه شده و رکوردهای پی در پی ثبت کرده است، ‌اولین صندوق طلای کشور است که امکان سرمایه‌گذاری بدون مالیات در طلا را برای عموم افراد ایجاد کرده است و در حال حاضر بالغ بر 16 همت (16هزار میلیارد تومان) دارایی تحت مدیریت خود دارد.

صندوق طلای لوتوس در سکه و شمش طلا و نیز اوراق مشتقه مبنی بر طلا سرمایه‌گذاری می‌کند و به همین دلیل بهترین جایگزین خرید نقدی طلاست.

از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق طلا به جای خرید فیزیکی طلا این است که امکان خرید طلا با هر میزان سرمایه (حداقل 500 هزار تومان) در صندوق طلا وجود دارد. این مزیت به ویژه در شرایطی که قیمت طلا افزایش یافته و نقدینگی زیادی برای خرید یک عدد سکه یا یک گرم طلا نیاز است، بسیار اهمیت دارد و این امکان را به سرمایه‌گذار می‌دهد که به صورت تدریجی مبالغ مورد نظر خود را در طلا سرمایه‌گذاری کند.

مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق طلای لوتوس

حذف ریسک‌های خرید و نگهداری طلا به صورت فیزیکی از جمله ریسک خرید طلای تقلبی،‌ ریسک سرقت و ...

نقد شوندگی بسیار بالا به دلیل وجود بازارگردان- این امکان در مقایسه با بازار فیزیکی بسیار اهمیت دارد چراکه در شرایط نوسانات شدید،‌ معمولا در بازار فیزیکی خرید و فروش قفل شده و یا با کارمزدهای بالا انجام می‌شود

معافیت از پرداخت مالیات

خرید و فروش آسان و آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری

امکان سرمایه‌گذاری تدریجی با هر میزان سرمایه (حداقل 500 هزار تومان)

نحوه خرید و فروش صندوق طلای لوتوس

ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام

ثبت‌نام در مرکز سرمایه‌گذاری لوتوس

خرید و فروش صندوق طلای لوتوس به سادگی و با چند کلیک

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی