شمانیوز
شما نیوز

املت اسفناج

برای شام یه غذای سریع درست کن / طرز تهیه املت اسفناج با طعمی خاص

برای شام یه غذای سریع درست کن / طرز تهیه املت اسفناج با طعمی خاص

در خبر زیر به شما طرز تهیه املت اسفناج غذایی سبک و مناسب برای شام را آموزش می دهیم.

به گزارش شمانیوز :املت اسفناج یک غذای خوشمزه و سالم است که از ترکیب تخم‌مرغ، اسفناج، پنیر و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود.املت اسفناج به عنوان یک شام ساده یا میان وعده سالم و مغذی برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.املت اسفناج یک گزینه عالی برای افرادی است که می‌خواهند غذاهایی با مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی مصرف کنند و به طعم خوشمزه نیز دست پیدا کنند.

مواد لازم

کره  1 قاشق غذاخوری

اسفناج 1 پیمانه

تخم مرغ همزده  3 عدد

فلفل قرمز یا پاپریکا  به مقدار دلخواه

نمک   1/4 قاشق چای خوری

طرز تهیه

ساقه اسفناج ها را جدا کنید و برگ های آن را با دقت بشویید.سپس اسفناج ها را در آب نمک حدود  یک ربع  بجوشانید.بعد از این مدت اسفناج ها را از آب در بیاورید و روی صافی بریزید تا آب آن گرفته شود.کمی هم با دست روی آنها فشار دهید تا آب بیشتری خارج شود.

بعد با چاقو اسفناج ها را درشت خرد کنید.3 عدد تخم مرغ را هم بزنید و با اسفناج مخلوط کنید و مخلوط اسفناج و تخم مرغ را که با کمی فلفل قرمز  و نمک مزدار کردید داخل تابه ای که با 1 قاشق غذا خوری کره داغ شده ، بریزید.کمی که مواد خودش را گرفت با قاشق وسط املت را باز کنید تا تخم مرغ ها خودشان را  در قسمت وسط تابه جمع کنند و یکدست بپزند.

وقتی رنگ املت تغییر کرد و طلایی تیره شد از لبه آن را بگیرید و تا وسط تا کنید.املت اسفناج پخته شده را به صورت داغ میل کنید تا از دهن نیفتتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی