شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از تمبر یادبودحضور پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات در چین

مراسم رونمایی از تمبر یادبود پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات در پکن چین برگزار شد

در این رویداد از تمبر یادبود پاویون ایران با حضور بختیار سفیر ایران در چین ،عادلی رایزن بازرگانی و کریم‌زاده نماینده سازمان توسعه تجارت در این نمایشگاه، محسنی رایزن فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری و چند مقام دولتی کشور چین رونمایی شد.

در نمایشگاه 2024 CIFTIS  شرکت‌کنندگانی از ۵۰ کشور مانند فرانسه، ژاپن، استرالیا ، مکزیک ونروژ و همچنین سازمان‌های بین‌المللی و سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) و انجمن مرکز تجارت جهانی (WTCA) حضور داشتند . پاویون ایران نیز با 10 شرکت در این رویداد مشارکت کرده بود . در این رویداد که تمرکز اصلی آن بر روی تجارت خدمات است شرکت‌ها آخرین دستاوردهای خود را به معرض دید علاقمندان قرار دادند.

در نمایشگاه تجارت خدمات چین  حوزه های  خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی، خدمات آموزشی، خدمات فرهنگی و ورزشی، خدمات درمانی، زنجیره تامین و خدمات تجاری، مشاوره مهندسی ،گردشگری و زیست محیطی در محوریت اصلی این رویداد قرارداشتند.

شرکت همراه اول، هواپیمایی ماهان، معاونت علمی رئیس جمهوری، بخش ایرانی پلتفروم جی‌دی به همراه ۶ شرکت دانش بنیان فعال در حوزه نفت و گاز، آی‌سی‌تی و آی‌تی از مهم‌ترین شرکت‌های ایرانی بودند که در این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه در ۴ بخش و در ۲ مرکز همایش ملی چین و پارک شوگانگ از ۲۲تا ۲۶شهریور در پکن چین برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی