شمانیوز
شما نیوز

همزمان با بازدید وزیر نفت از تاسیسات نفتی جزیره خارگ صورت گرفت؛

بازدید علی سیفیان از واحدهای عملیاتی مجتمع پتروشیمی خارک

بازدید علی سیفیان از واحدهای عملیاتی مجتمع پتروشیمی خارک

عضو موظف و نماینده هیات مدیره تاپیکو هم‌زمان با بازدید وزیر نفت از تاسیسات نفتی جزیره خارگ از نزدیک در جریان اقدامات شرکت پتروشیمی خارک در مواجهه با هرگونه چالش و تهدید احتمالی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تاپیکو، علی سیفیان، عضو موظف و نماینده هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) به همراه عباس کریمی، مدیر عامل پتروشیمی خارک در جریان بازدید محسن پاک نژاد، وزیر نفت از تاسیسات نفتی جزیره خارگ از نزدیک آخرین وضعیت و شرایط تولیدی واحدهای مختلف مجتمع پتروشیمی خارک و مخازن این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

علی سیفیان در بازدید از واحدهای عملیاتی و اتاق کنترل در جریان برنامه‌های جاری و آتی و همچنین اقدامات مدیران و کارکنان پتروشیمی خارک در مواجهه با هرگونه چالش و تهدید احتمالی قرار گرفت و از خدمات مدیران مجتمع و پرسنل خدوم این شرکت در این برهه حساس تقدیر و تشکر کرد.

در حاشیه این سفر که با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران انجام شد، علاوه بر اینکه مذاکراتی با هدف ایجاد ثبات در تامین خوراک پایدار این مجتمع صورت گرفت، تصمیمات مناسبی نیز در راستای مدیریت بهتر شرایط جاری و هماهنگی بهتر با شرکت فلات قاره و همچنین رفع برخی از تنگناها اتخاذ شد.

گفتنی است، مجتمع پتروشیمی خارک در ابتدا به منظور بازیافت خروجی گازهای استحصالی چاه‌های حوزه نفتی فلات قاره ایران تاسیس و در ادامه در سال ۱۳۷۸ به منظور جلوگیری از سوختن گازهای سبک و تبدیل آن به فرآورده‌های با ارزش افزوده بالا، طرح واحد متانول به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر متانول، گوگرد، پروپان، بوتان و نفتا (گسولین) در این مجتمع تولید می‌شود.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی