شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت روز ملی کوهنوردی؛گفت و گوی اختصاصی با یک کوهنورد اکسینی:

پرچم شرکت فولاد اکسین خوزستان را با افتخار در قله‌ها به احتزاز در می‌آوریم

بهرنگ شیرالی کوهنورد و فولادمرد شرکت فولاد اکسین‌ خوزستان به مناسبت روز ملی کوهنوردی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی شرکت اظهار کرد:ارشد مکانیک ناحیه تکمیلی شرکت فولاد اکسین خوزستان و شیفت A مشغول به کار و تلاش هستم و بیش از ۱۴ سال در بخش نگهداری و تعمیرات اکسین سابقه کار دارم و علاوه بر این ورزش کوهنوردی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

 وی افزود: با توجه به اینکه کار کردن در شرکت فولاد اکسین خوزستان به لحاظ جسمی و فیزیکی از انواع شغل های سنگین به حساب می آید و انرژی زیادی را از انسان می گیرید، ورزش می تواند به عنوان یک شارژر و انرژی زا عمل کند و به ما روحیه و نشاط ببخشد.

این کوهنورد اکسینی گفت: ورزش کوهنوردی باعث بازگشت توان ذهنی و جسمی به انسان می شود و از این رو من و جمعی از فولادمردان شرکت فولاد اکسین خوزستان با علاقه فراوان نسبت به انجام این ورزش اقدام می کنیم و انرژی مثبت از این ورزش دریافت میکنیم تا در محیط کار نیز تمرکز و انرژی بیشتری داشته باشیم.

شیرالی عنوان کرد: ورزش کوهنوری یک ورزش هوازی است که باعث تقویت بدن و همچنین افزایش تمرکز و آگاهی می شود و نقش بسیار تاثیر گذاری در سلامت جسمی و ذهنی افراد دارد تا در شرایط حساس بتوان تصمیمات درست اتخاذ کرد.

وی افزود: کوه سرشار از منابع عظیم و انرژی های مثبت الهی است و هنگاهی که کوهنوردی می کنید این انرژی ها کاملا قابل احساس و لمس هستند و حضور ما در قله ها و پیمودن کوه ها برای دریافت این انرژی های الهی است تا بتوانیم علاوه بر توجه جدی به بحث تولید در شرکت نگاهی ویژه و جدی به سلامت و افزایش قوای جسمی در همان راستا داشته باشیم.

این کوهنورد و فولاد مرد اکسینی با اشاره به احتزاز پرچم شرکت فولاد اکسین خوزستان در صعود‌های مختلف به قله کوه ها عنوان کرد: فعالیت در زیر پرچم شرکت فولاد اکسین خوزستان و پرچم ایران برای من و دیگر همراهانم در صعودها یک افتخار است و هر زمان که به قله های مرتفع صعود داشتیم، پرچم شرکت فولاد اکسین را به نشانه افتخار به احتزاز درآورده ایم.

وی با بیان اینکه تلاش های مجموعه کارگران و مدیران و مهندسان در شرکت فولاد اکسین خوزستان باعث شده تا در بحث تولید و عملکرد به قله‌های رفیعی برسیم، گفت: صعود در کوهنوری به نوک قله چیزی شبیه به عملکرد ما در شرکت فولاد اکسین و همت و تلاش افراد برای دستیابی به موفقیت دارد.

شیرالی در پایان خاطرنشان کرد: نیازمند حمایت های ویژه ای از سوی مدیریت و مسئولان امور ورزش شرکت هستیم تا در صعودها بیش از پیش بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته و پرچم فولاد اکسین خوزستان را به احتزاز درآوریم زیرا رسیدن به قله های موفقیت و قله های کوهستان نیازمند حمایت های ویژه ای است که قطعا با همراهی مجموعه فولاد اکسین خوزستان این مهم محقق خواهد شد.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی