شمانیوز
شما نیوز

مجید قناد

برای مجید قناد دعا کنید / عمو قناد راهی بیمارستان شد

برای مجید قناد دعا کنید / عمو قناد راهی بیمارستان شد

براساس اخبار منتشر شده مجید قناد،عمو قناد تصادف شدید کرده است و راهی بیمارستان شده است.

به گزارش شمانیوز :براساس اخبار منتشر شده مجید قناد  معروف به عمو قناد دچار ضربه مغزی شده است.مجید قناد تصادف کرده است و راهی بیمارستان شده است. مجید قناد مجری محبوب و مشهور کودکان است. مجید قناد را اکثر افراد با برنامه فیتیله ای ها می شناسند. در ادامه از آخرین وضعیت مجید قناد را میخوانید.

مجید قناد

علیرضا وهاب‌زاده (خبرنگار حوزه پزشکی) در توئیتی خبر تلخ تصادف مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون) را اعلام کرد: ‌«عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزه در بیمارستان بستری هست، جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز داره. عموقناد شاید مثل خواننده‌ها و سلبریتی‌ها برای رسانه‌ها مهم نباشه، اما ما یادمون هست که تنها کسی بود که برای شادی و خنده کودکی ما تلاش می‌کرد. برای سلامتش دعا کنید.»

آخرین وضعیت مجید قناد در بیمارستان

سپهر قناد، فرزند مجید قناد در گفت‌وگو با ایسنا:

۴۰ روز قبل پدرم تصادفی کرد که در آن تصادف اتفاق خاصی نیفتاد.

چند روز پیش احساس کردیم که با سختی راه می‌رود و بعد از چند روز با مراجعه به پزشک با عارضه‌ای مبنی بر ایجاد خون در سر ایشان و به تشخیص پزشک تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی وی با موفقیت انجام شده و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    من برای او از خدا طلبه شفاعت میکنم امیدوارم خنده‌ای کودکان که خدا از این کاره خیرش را می‌دید به زودی شفا پیدا کند پیش گویی من درست هست واو تا ا ماه کمتر خوب وشفا پیدا می‌کند

تبلیغات متنی