شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش فصل سوم سریال زخم کاری | مالک پر قدرت آمد

ساعت و زمان پخش فصل سوم سریال زخم کاری | مالک پر قدرت آمد

سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان پس از پخش دو فصل به سومین فصل خود رسید و قرار است از روز 25 خردادپخش شود.

به گزارش شمانیوز: سریال زخم کاری با اقتباس از رمان بیست زخم کاری و با نگاهی به نمایشنامه مکبث در فصل اول ساخته شد و در فصل دوم نیز با اقتباس از نمایشنامه هملت اثر درخشان ویلیام شکسپیر ساخت آن ادامه پیدا کرد.

روند ساخت داستان زخم کاری در دو فصل گذشته به گونه‌ای بود که با تغییر و گردش دراماتیک قهرمان‌ها در فواصل مختلف هیجان و التهاب داستان ادامه پیدا کرد. داستان زخم کاری با قتل حاج عمو بزرگ خاندان ریزآبادی به دست مالک مالکی آغاز شد و با برداشتن پول حاصل از معامله با طرف نروژی قتل و جنایت و رقابت و حذف شخصیت‌ها آغاز شد و با کاردآجین شدن مالک در انتهای فصل اول توسط منصوره دختر حاج عمو به پایان رسید. 

فصل دوم این سریال نیز با محوریت شخصیت میثم که وارث پدرش مالک بود آغاز شد و با اضافه شدن شخصیت‌هایی همچون طلوعی و رضا شفاعت و سیما اتفاقات مختلفی افتاد و باز هم با کشته شدن برخی از شخصیت‌های اصلی و روی کار آمدن مجدد مالک داستان سریال به فصل سوم رسید.

حالا با اتفاق‌های پیش آمده در دو فصل گذشته و بازگشت مجدد مالک با بازی جواد عزتی باید منتظر اتفاق‌های مختلف باشیم. مهدویان با انتخاب کردن نام انتقام برای فصل سوم خود خبر از خروش شخصیت و قهرمان اصلی سریالش می‌دهد که می‌خواهد انتقام تمام زندگی از دست رفته‌اش را از شخصیت‌های باقی مانده بگیرد. آیا مالک می‌تواند از طرفی از دست دستمالچی که نماینده نهادهای امنیتی است فرار کند و دست به انتقام بزند یا اینکه باز هم به خاطر رفتارهای طلوعی مجدد دچار چالش‌هایی می‌شود؟ به نظر می‌رسد فصل سوم زخم کاری سرشار از اتفاق‌های متفاوت است.

محمدحسین مهدویان یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین فیلمساز دهه ۹۰ ماست. او فیلمسازی را با سینمای مستند آغاز کرد به تدریج با ساخت فیلم‌های سینمایی در حوزه داکیو درام تلاش کرد نوع دیگری از فیلمسازی در قالب فرم و روایت را در مقابل دیدگان مخاطب قرار دهد.

بعد از موفقیت‌هایی که مهدویان با ساخته‌های سینمایی خود در حوزه سینمای دفاع مقدس کسب کرد او تصمیم گرفت لحن فیلمسازی خود را تغییر دهد و به سراغ گونه دیگری از سینما برود،اتفاقی که هنوز هم برخی علاقه‌مندان سینمای او را آزرده خاطر کرده و عده‌ای معتقد هستند که بی مهری‌های صورت گرفته باعث کوچ مهدویان از سینمای دفاع مقدس به سینمای نوآر شد که به گواه صحبت‌های خودش علاقه شدیدی به آن دارد.

ژانر نوآر گونه‌ای قدیمی در سینمای جهان است که مولفه‌های خاص خودش را دارد و مهدویان تلاش کرد با دو فصل سریال زخم کاری و همچنین فیلم مرد بازنده به این ژانر قدیمی سینمایی ادای احترام کند. 

#زخم_کاری

#محمدحسین_مهدویان

#جوادعزتی

#کامبیزدیرباز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی