شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا دوشنبه 4 تیرماه 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا دوشنبه 4 تیرماه 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا دوشنبه 4 تیرماه 1403 را میتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده و گرفتن پیام‌های روحانی است که بر اساس کارت‌های تاروت انجام می‌شود. هر کارت فال تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که به تفسیر و پیش‌بینی مسائل مختلف کمک می‌کند. در فال تاروت، شخصی که می‌خواهد فال تاروت بگیرد، یک سوال یا مسئله خاص را مطرح می‌کند و سپس کارت‌های تاروت را به صورت تصادفی می‌انتخابد. سپس تصاویر و نمادهای موجود بر روی کارت‌ها تفسیر شده و به عنوان راهنمایی برای پاسخ به سوال یا مسئله مطرح شده استفاده می‌شود. این روش بر اعتقاد به قدرت نمادها و تصاویر تاروت برای ارائه پیام‌های معنوی و روحانی بنا شده است.

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شیطان

فروردینی ماهی جان، برای کنترل سمت سایه خود، نمی توانیم آن را سرکوب کنیم. اگر جنبه‌هایی از خود را که دوست نداریم و می‌خواهیم پنهان کنیم سرکوب کنیم، در نهایت ما را کنترل می‌کنند. با این گفته، برج حمل، کارت تاروت شیطان یادآوری است که باید سمت سایه خود را در آغوش بگیرید. چرا؟ زیرا شیطان یادآوری است که ما نمی توانیم آزادی را بدون در آغوش کشیدن جنبه تاریک خود پیدا کنیم. منظور این است که با سرکوب سایه خود، به آن اجازه می دهیم ما را کنترل کند. ما فکر می کنیم که پنهان کردن این جنبه های خود به این معنی است که ما کنترل آن را در دست داریم، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. بنابراین، امروز برج حمل، باید برای کنار آمدن با جنبه‌هایی از جنبه‌های تاریک‌تر خود که لزوماً دوست ندارید، وقت بگذارید و یاد بگیرید که آن را در آغوش بگیرید.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ده چوبدست

اردیبهشت ماهی، چمن همیشه سبزتر از طرف دیگر نیست، ثور. سعی کنید خود را با دیگران مقایسه نکنید. ناامیدی ریشه تقریباً تمام رنج ها و نارضایتی هایی است که در زندگی با آن مواجه می شویم. در حال حاضر ممکن است به نظر برسد که زندگی آنطور که شما امیدوار بودید، تا کنون پیش نرفته است. لغزش به این نوع تفکر آسان است، به خصوص زمانی که ما دائماً با تصاویر "افراد کامل" و "زندگی عالی" آنها در سراسر رسانه های اجتماعی بمباران می شویم. اما به یاد داشته باشید که این همه یک توهم است. اغلب اوقات، شادی و رضایت یک انتخاب است. از نگاه کردن به چیزهایی که کمبود دارید دست بردارید و به آنچه دارید نگاه کنید. طرز فکر خود را تغییر دهید، برج ثور، وگرنه این باعث می شود که شما احساس گیر کرده باشید. چمن از طرف دیگر سبزتر نیست، چمن از جایی که به آن آب می دهید سبزتر است.

 

 

 متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت نه جام

خرداد ماهی عزیز، دادن از نظر عاطفی بسیار بیشتر از دریافت است. این را برای امروز در نظر داشته باشید. اخیراً در مورد منابع خود و افرادی که آنها را با آنها به اشتراک می گذارید کمی خسیس بوده اید. می‌دانم که ممکن است زمان‌ها سخت باشد، اما همانطور که قبلاً گفتم، از طریق عمل ساده دادن پاداش زیادی خواهید گرفت. نه فنجان نشان دهنده سطحی از رضایت است که از خودمان پیدا می کنیم. تنها چیزی که از دست می دهد شرکت خوب است. پس به کسانی که به آنها اهمیت می دهید ببخشید، زیرا آنچه رضایت بخش تر از یافتن خوشبختی شماست کمک به دیگران برای یافتن شادی است.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شوالیه جام

تیرماهی جان، گاهی اوقات خوب است که کمی توهم داشته باشیم، سرطان. اگر احساس می کنید برای چیزی به اندازه کافی خوب نیستید، آن را جعل کنید تا زمانی که آن را بسازید. وانمود کنید که نسخه ای از خودتان هستید که همیشه می خواستید به آن تبدیل شوید. فکر نکنید که باید تجربه زندگی بیشتری کسب کنید تا آن شخص در حال حاضر باشید، اگر بخواهید می توانید همین الان آن شخص باشید. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید اما احساس می‌کنید فاقد صلاحیت هستید، آن را جعل کنید. اگر جسارت به خرج می دهید و با دوست خود صحبت می کنید اما احساس می کنید بیش از حد بی دست و پا هستید، وانمود کنید که یک آدم داغدار هستید. نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که این چقدر قدرتمند است. تنها چیزی که لازم است سطحی از اعتماد به نفس است که در مرز توهم مستقیم است. من در حال حاضر بامزه اما جدی هم هستم.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

مرداد ماهی، یک حقیقت سخت زندگی وجود دارد که ممکن است از آن پنهان شده باشید، لئو. برای مشاهده رشد و حرکت باید مایل به پذیرش آن باشید، اما در حال حاضر خود را در همان چرخه گیر کرده اید و تمایلی به پذیرش دروسی که قرار است یاد بگیرید ندارید. پناه بردن به الکل، مواد مخدر، یا هر نوع حواس پرتی به عنوان نوعی خوددرمانی ممکن است در حال حاضر احساس خوبی داشته باشد، اما در دراز مدت، شما فقط پیام هایی را که کائنات سعی در ارسال آن به شما داشته است، مسدود می کنید. اگر به انحراف در مسیر اشتباه ادامه دهید، یافتن راه بازگشت بسیار دشوارتر خواهد بود. آیا این چیزی است که از زندگی می خواهید؟ فکر نمیکنی لیاقتت بیشتر از اینه؟

متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

شهریور ماهی عزیز، این دیگر کار نمی کند، باکره. هر کاری که اکنون انجام می دهید، کار نمی کند. شاید قبلاً زمانی که شرایط و محیط شما متفاوت بود کار می کرد، اما در این شرایط کنونی، روش های قدیمی بودن دیگر کافی نیستند. شما باید رویکرد خود را دوباره استراتژی کنید. روشی را که برای مشکلات و موانع خود طی کرده اید تجزیه و تحلیل کنید و با خودتان صادق باشید. آیا این کار می کند؟ و اگر دیگر کار نمی کند، برای رفع آن چه کاری می توانید انجام دهید؟ سه شمشیر می تواند مربوط به مسائل عشقی باشد. شاید راه هایی که در گذشته برای دستیابی به آن پیموده اید، به نظر نمی رسد که تأثیر مشابهی داشته باشد. یا شاید این در مورد شغل شما باشد، جایی که شما مانند گذشته موفقیت مالی کسب نمی کنید. در هر صورت، چیزی باید تغییر کند و همه چیز برای شما خلاصه می شود.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

مهرماهی عزیز، فقط به این دلیل که دیگران در اطراف شما عجله دارند، به این معنی نیست که شما باید باشید. امروز با سرعت خودت حرکت کن، ترازو. این می تواند در بسیاری از زمینه های زندگی صدق کند. در عشق، برای کنار آمدن با احساسات خود عجله نکنید. فقط به این دلیل که تمام این توصیه های دوستیابی در اینترنت وجود دارد، به این معنی نیست که کاری که انجام می دهید اشتباه است. عشق برای هر کسی متفاوت است و ما نباید احساس کنیم که مشکلی در ما وجود دارد فقط به این دلیل که تصمیم می گیریم متفاوت به آن برخورد کنیم. در رابطه با کار، ممکن است اطرافیان شما ساعات غیر خدایی را سپری کنند و عقل خود را فدای کار خود کنند، اما اگر این شما نیستید، این نیز خوب است. غلبه بر محدودیت های خود اغلب منجر به بهره وری کمتر و اشتباهات بیشتر در دراز مدت می شود. پیامی که امروز باید با خود داشته باشید این است که با سرعت خود حرکت کنید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت شش چوبدست

آبان ماهی ها، ممکن است امروز به طرز باورنکردنی توسط افراد اطرافتان تحسین شده باشید. متواضع نباشید، از آن لذت ببرید، شما برای این شناخت سخت کار کرده اید. اگرچه نباید خوشحال باشیم و بگذاریم به سرمان بیاید، اما خودتان را متقاعد نکنید که شایسته این توجه نیستید. این فقط به یک پیش‌گویی خودشکوفایی تبدیل می‌شود که در آن اگر احساس می‌کنید که این شناخت یک اتفاق بوده است، ممکن است اطرافیان شما نیز همین باور را در مورد شما داشته باشند. سر خود را بالا بگیرید، از شناخت لذت ببرید و بدانید که لیاقت این را دارید که در جایی که هستید باشید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت اعتدال

آذر ماهی جان، شما امروز کاملاً در عنصر خود هستید، قوس. کارت اعتدال با علامت شما مرتبط است. این نشان دهنده فرآیند کیمیاگری ترکیب و اختلاط عناصر برای ایجاد چیزی جدید است. این را می توان به صورت استعاری تفسیر کرد، زیرا هیچ محدودیتی برای ترکیب ها و جابجایی های مختلف کیمیاگری وجود ندارد. با این اوصاف، مهارت های متعدد خود را بگیرید و امروز آنها را ترکیب کنید. ممکن است احساس کنید در چندین جهت مختلف کشیده شده اید و سعی می کنید راهی برای کنار آمدن یا کنار آمدن با موقعیت پیدا کنید. شاید همزمان با چالش های زیادی روبرو شوید. راهی برای مقابله با همه اینها در یک حرکت کشنده وجود دارد. کمی وقت بگذارید و فکر کنید، راه حل خواهد آمد.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

دی ماهی عزیز، آنچه را که دیگران در مورد زندگی شما و روشی که برای زندگی انتخاب می کنید نادیده بگیرید. تصدیق نظرات دیگران (با نیت خوب یا خیر)، فقط شما را از ادامه زندگی که می‌خواهید منصرف می‌کند. شما کسی هستید که باید هر روز مثل خودتان از خواب بیدار شوید. پس چه چیزی شما را خوشحال می کند؟ تا زمانی که به کسی صدمه نمی زنید و به خودتان آسیب نمی رسانید، چه کسی اهمیت می دهد که در تلاش برای رسیدن به خوشبختی و رسیدن به موفقیت تصمیم می گیرید چه انتخاب هایی داشته باشید؟ در پایان روز، شما کسی هستید که بهتر از هر کس دیگری می دانید چه چیزی برای شما بهترین است.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت هشت چوبدست

بهمن ماهی عزیز، اگر شک دارید که آیا مسیر درست را دنبال می‌کنید یا نه، یا اگر انرژی خود را صرف کارهای درست می‌کنید، هشت چوبدستی را به عنوان نشانه‌ای در نظر بگیرید که هستید. اکنون زمانی است که معمولاً شک به خود شروع می شود. ما شروع به تعجب می کنیم که آیا ایده های ما احمقانه هستند یا نه یا حتی ارزش این همه تلاش را دارد. هر کاری که می کنی، دلو، فعلا متوقف نشو. ادامه بده! به خود ایمان داشته باشید و به چیزهایی که می خواهید خلق کنید و تجلی کنید ایمان داشته باشید.

 متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت قدرت

اسفند ماهی ها، شما هیچ کنترلی روی آنچه امروز برایتان می‌افتد، یا اینکه مردم چگونه ممکن است با شما رفتار کنند، ندارید، با این حال، بر نحوه واکنش خود کنترل دارید. ما خیلی بیشتر از آن چیزی که خیلی ها تصور می کنند، بر احساسات و ذهن خود کنترل داریم. درک این موضوع به سطحی از خودآگاهی و تأمل نیاز دارد. با این گفته حوت، کنترل افکار خود را در دست بگیرید. افکار منفی را متوقف کنید و اجازه ندهید اینکه دیگران چه می گویند به شما برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی