شمانیوز
شما نیوز

سومین اردوی دانش آموزان مناطق هدف بنیاد علوی آغاز شد

سومین اردوی دانش آموزان مناطق هدف بنیاد علوی آغاز شد

سومین اردوی دانش آموزان مناطق هدف بنیاد علوی با عنوان «آینده سازان انقلاب اسلامی منتخبین غرب کشور» از روز گذشته در مجمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان لواسان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ این اردوی تلفیقی، محتوایی، ورزشی و مسابقه ای که از روز گذشته آغاز شده است تا 31 مرداد ماه با حضور 800 دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه کشور از سه استان مرزی کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار می شود.

دانش آموزان شرکت کننده از شهرهای مهاباد، سنندج، سقز، بانه، مریوان، کامیاران، سروآباد و روانسر در این اردو شرکت دارند و احتمال می رود اردوی دانش آموزی دختران نیز از نیمه دوم شهریورماه برگزار شود.

محسن سویزی رئیس کمیته علمی و محتوایی این اردوی دانش آموزی در گفت وگو با روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، توانمند سازی مهارت های فردی و اجتماعی، برگزاری 8 کارگاه در صبح و عصر، برگزاری کارگاه هوش مصنوعی با هدف بررسی فرصت ها و تهدیدهای هوش مصنوعی و استعداد یابی را از جمله برنامه های این اردوی دانش آموزی عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری کارگاه های مهارت های مالی و اقتصادی، اعتماد به نفس و عزت نفس، مهارت های فردی و اجتماعی، تغذیه سالم و سلامت، برنامه مشابه مسابقات از دیگر برنامه های در نظر گرفته برای این دانش آموزان است.

سویزی افزود: دو خدمت نیز در قالب نشست های تخصصی، استعدادیابی فردی و انتخاب مسیر شغلی و نشست تخصصی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و آموزشی ارائه می شود.

خاطر نشان می شود: بنیاد علوی امسال بیش از 360 هزار دانش آموز، معلم و تعدادی از خانواده ها در سال 1403 تحت پوشش برنامه های موسسه آموزش ، مهارت و پرورش علوی قرار می دهد.

برگزاری سه رویداد بزرگ در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی با حضور 3500 دانش آموز و 500 معلم در مناطق کم برخوردار از جمله برنامه های تابستان امسال بنیاد علوی به شمار می آید.

رویداد اول با برگزاری نخستین اردوی فرهنگی قرآنی دانش آموزی با حضور 1000 دانش آموز دختر و پسر از 7 استان و 16 منطقه محروم برپا شد.

رویداد دوم با عنوان کتاب و کتابخوانی نیز میزبان یکهزار دانش آموز و 250 معلم به بهانه تکریم فعالان عرصه کتاب و کتاب خوانی و با هدف توجه بیشتر به امر کتاب در دنیای دیجیتال کنونی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی