شمانیوز
شما نیوز

فال انبیا

فال انبیای فردا پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ را اینجا بخوانید

فال انبیای فردا پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال انبیای فردا پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولدتان را بخوانید.

به گزارش شمانیوز، فال انبیا یک روش برای پیش گویی سرنوشت و طالع بینی است. افراد با استفاده از فال انبیا راهنمای زندگی خود را پیدا می‌کنند. فال انبیای الهی طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. فال انبیا با استفاده از نام پیامبران و آموزه‌های زندگی آنها می‌باشد.

فروردین

 حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

اردیبهشت

حضرت هود (ع)

ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

خرداد 

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

تیر 

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

مرداد 

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

شهریور 

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده‌ای ، صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و خدای مهربان گره از مشکلات شما باز کند. با همگان خوش‌رفتار باش. به مراد خود خواهی‌رسید ان‌شاء‌الله.

مهر 

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

آبان 

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارک است. دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

آذر 

حضرت نوح (ع)

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب میدهد و مرتب رنج میبری ولی با استعانت از ذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده میگردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص میگردی .

کاری مشروع به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره‌مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر میشوی، ان‌شاءالله…

دی 

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

بهمن 

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد که به خاطر شایستگی و کفایتی که داری، موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

اسفند 

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خیلی خوب بود ممنونم

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی