شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا شنبه 31 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد  فردا شنبه 31 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد نوعی طالع بینی با استفاده از حروف الفبا است که طرفداران زیادی دارد.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از روش‌های قدیمی و سنتی برای پیش‌بینی آینده یا دریافت پیام از عالم غیب است. در فال ابجد، حروف الفبای فارسی به اعداد مشخصی نسبت داده می‌شوند.برای گرفتن فال ابجد، معمولاً یک اسم یا عبارت را انتخاب کرده و با استفاده از این حروف، عدد مربوطه را محاسبه می‌کنند. سپس با توجه به عدد به دست آمده، معانی خاصی از کتاب‌های فال یا منابع دیگر استخراج می‌شود.فال ابجد یکی از پرطرفدار ترین فال ها می باشد. 

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ آ ب

تعبیر: راهی سفری خواهید شد که سود و منافع بسیار زیادی برایتان به وجود می آورد،، شما را از تمام مشکلات و سختی ها رها می کند و شادی و خوشبختی را در زندگی برایتان به وجود می آورد سعی کنید؛ نگرانی به دل خود راه ندهید و ناامید نباشید. این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از اینها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: مدتی است مشغول کار و شغل خود هستید بهتر است؛ نگرانی ها را از خود دور کنید به زودی معاملات پر سود و منفعتی نصیبتان خواهد شد که شادی و آرامش را در زندگی برایتان به وجود می آورد ،،و شما را از تمام پستی و بلندی های زندگی عبور می دهد آرامش و آسایش را در زندگیتان به وجود میآورد. به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.

 متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: در زندگی تان گشایشی ایجاد خواهد شد رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید و شادی و خوشبختی در آینده نصیبتان می شود،، بهتر است نگرانی ها را از خود دور کنید اگر گمشده ای دارید به زودی پیدایش می کنید،، و این احساس خوشایند و دل انگیزی در زندگی به شما خواهد بخشید. فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر: سعی کنید؛ از مال حرام بپرهیزید این روزها شخصی می خواهد برای تان مشکلات بزرگی به وجود بیاورد و شما را به دردسر بیندازد،، سعی کنید حواستان را جمع کنید تا به نابودی مواجه نشوید، از دوستان ناباب خود دوری کنید آنها برای تان غم و اندوه بزرگی به وجود می آورند. او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب ب د

تعبیر: در زندگی اسرار خود را با کسی در میان نگذارید،، ممکن است برایتان مشکلات بسیار زیادی در آینده به وجود بیاورند و شما را به نابودی برسانند،، سعی کنید ؛حواستان را جمع کنید و در کارهایتان فرد فعالی باشید تا خوشبختی و نشاط را در زندگی تان به دست بیاورید. به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصددید به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می برید که بسیار شگفت زده تان می کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: بخت و اقبال نیکی دارید. به زودی به خواسته و آرزوهای قلبیتان خواهید رسید و موفقیت را در آینده به دست می آورید بهتر است؛ در کار خود تاخیر ایجاد نکنید تا بتوانید خیلی زود به هدف خود نزدیک شوید و پیروزی و آرامش در زندگی خود به دست بیاورید. شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می کند. این روزها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می برید، دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

 متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: با دروغ گفتن به اطرافیانتان برای خود مشکلات فراوانی به وجود خواهد آورد و خود را به نابودی خواهید رساند سعی کنید؛ با اطرافیان خود صادق باشید تا احساس پریشان حالی و پشیمانی در زندگیتان به شما دست ندهد و بتوانید خیلی زود به موفقیت های بالای خود را برسانید. اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر: سعی کنید؛ در زندگی اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید تا بتوانید آرامش در زندگی تان به دست بیاورید،، و خود را به هدفتان نزدیک کنید اگر تلاش کنید با موفقیت فاصله ای ندارید می توانید خیلی زود خود را به مقامات بالا و خوشبختی برسانید. حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

 متولدین آذر

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: با فتنه و فتنه انگیزی های بیهوده برای خود مشکلات بزرگی به وجود خواهید آورد سعی کنید؛ خودتان را به فساد آلوده نکنید و در مسیرهای درست زندگی راهی شوید،، تا بتوانید موفقیت را به دست بیاورید و خود را از تمام مشکلات زندگی رها سازید. رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.

 متولدین دی

ابجد فال شما: آ ج ج

تعبیر: اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ این کار را به انجام نرسانید زیرا برای تان مشکلات بزرگی به وجود می آورد و شما را به دردسر می‌اندازد سعی کنید؛ با فکر و اندیشه درست جلو بروید تا بتوانید در زمینه کاری رشد و ارتقا پیدا کنید و خود را به پیروزی برسانید. روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید، به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: شخصی در صدد شماست و می خواهد به شما کمک های پولی و مالی کند و خوشبختی و آرامش در زندگی برایتان به وجود بیاورد سعی کنید؛ بد به دل خود راه ندهید،، به لطف خداوند تمام مشکلات زندگی تان از بین می‌رود و آرامش و آسایش در زندگی برایتان به وجود خواهد آمد. انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: به‌زودی خیر و برکت در زندگی تان سرازیر خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان می شود بهتر است؛ در راز و نیاز با خداوند بپردازید و هیچ گاه در کارهای خود تغییراتی به وجود نیاورید،، که شما را به نابودی می رساند و در زندگی برایتان مشکلاتی به وجود می آورد. استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا می کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی