شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا شنبه 7 مهر 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد فردا شنبه 7 مهر 1403 را اینجا بخوانید

یکی از روش های پیشگویی سرنوشت فال ابجد است که قدمت بسیار طولانی ای دارد و از جمله فال های پرطرفدار است.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یا استخاره با حروف ابجد، یکی از روش‌های قدیمی طالع‌بینی و پیش‌گویی اسن .در فال ابجد  فال‌گیر با نیت کردن و سپس به طور تصادفی انتخاب تعدادی از حروف الفبا، به ترکیب‌های مختلفی از حروف می‌رسد که هر کدام تعبیر خاص خود را دارند. این تعابیر می‌تواند شامل پیش‌گویی درباره مسائل مختلفی از جمله شغل، ازدواج، سلامتی، سفر و ... باشد.فال ابجد از دیرباز در میان ایرانیان رواج داشته است. فال ابجد هیچ پایه و اساس علمی و منطقی ندارد و صرفاً به عنوان یک سرگرمی و تفریح ​​باید به آن نگاه کرد.

متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: از اندیشه به این نیت خودداری کنید و خودتان را در دردسر نیندازید، خداوند مطمئنا راه‌های بهتری را برایتان قرار خواهد داد. سرنوشت خود را بپذیرید و سعی نکنید که با آن بجنگید که تنها ناامید و آشفته خواهید شد. سعی کنید از حرفهای دروغ برحذر باشید که دستتان رپ خواهد شد و آبرویتان بر باد خواهد رفت. شما در حرفه یا هنری دارای استعداد برجسته ای هستید، تمرین و پر کاری این استعداد را تقویت و شما را به جای خوبی می رساند. از شخصی در فامیل دیدن کنید، دلتنگ شماست. برای گفتن حرفی باید از شخصی کسب اجازه بکنید. تا می توانید از یک بحث خانوادگی بپرهیزید.

متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: مقصود نیکی دارید و به زودی مشکلاتتان پایان می‌یابد. تا چند هفته دیگر گره از کارتان گشوده می‌شود و از غم و اندوه رهایی میابید. برای رسیدن به نیتتان باید تلاش و کوشش خود را بیشتر کنید و توکلتان به خداوند باشد. نیتتان برآورده می شود. ترس و نگرانی برای شما نباید مفهومی داشته باشد، بخصوص که این واهمه تنها در ذهنتان است. با دوستی در راه دور تماس خود را قطع نکنید. نوشتن نامه برای شما کار ساده ایست اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. به یک تماس تلفنی هرچه زودتر پاسخ بدهید.

 متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ ج د

تعبیر: آرزو و اهدافی که در سر دارید برآورده خواهد شد و مقام برتر و والایی را در زندگی کسب می‌کنید. اگر در مسایل عاطفی مشکلاتی در زندگیتان وجود دارد خداوند به‌زودی شما را از این مشکلات رها خواهد ساخت. فردی قصد دارد تا با مکروفریب شما را آزار دهد از او بر حذر باشید. حضور در جایی باعث می شود به طور اتفاقی از موضوعی با خبر شوید؛ از این فرصت استفاده کنید. یک ملاقات را عقب می اندازید و به آینده موکول می کنید؛ این کار اشتباه است. این ملاقات به رویتان دری تازه باز می کند. برای انجام کاری ظاهر خیر از شما دعوت می شود، در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: مراقب رفتارهایتان باشید و سعی کنید تا با بزرگترهای تان به نرمی و درستی برخورد کنید. ممکن است چند صباحی زندگی به کامتان تلخ شود اما نباید ناامیدی به دلتان راه دهید چرا که خداوند روزهای خوشی را هم برایتان در نظر دارد. اگر قصد دارید تا با دروغ و فریب شخصی را دردسر بیاندازید از این کار برحذر باشید که خودتان آسیب خواهید دید. حرف های کسی که انرژی منفی دارد و مدام از شما ایراد می گیرد را نشنیده بگیرید و با او کمتر صحبت کنید. در مورد یک مسئله هدف اصلی و اولیه تان را گم کرده اید و دائم دور خودتان می چرخید. رابطه عاطفی تان بی مشکل است اگر مسائل را با هم قاطی نکنید. نذرتان را ادا کنید.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب ج ج

تعبیر: تهمت ناروایی به شخصی زده اید و همین قضیه موجب شده تا نتوانید به آرزوها و اهداف تان در زندگی دست پیدا کنید. خداوند به زودی راهی را در مقابل تان قرار خواهد داد که سعادت و خوشبختی را نصیبتان خواهد کرد پس از این موقعیت استفاده کنید. در تمامی امور توکلتان بر خداوند باشد و هیچگاه از او قطع امید نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید. مرور گذشته در حال حاضر خاصیتی جز افسرده کردن شما ندارد. از گذشته درس بگیرید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. باید منطقی باشید و از بزرگ کردن اتفاقات کوچک بپرهیزید. شخصی به جایتان تصمیمی می گیرد و باری را از روی دوشتان بر می دارد.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: طالع بلندی دارید و سعادت و خوشبختی نصیبتان خواهد شد. اگر به مشکل برخورده اید از فردی بلند مرتبه کمک بخواهید تا شما را به راه راست هدایت کند. افرادی سعی دارند تا تهمت ناروایی به شما بزنند مراقب باشید و سعی کنید تا در مقابلشان ایستادگی کنید انشالله که گزندی به شما نمیرسد. فشردگی کارهایتان باعث نگرانی تان شده و این روزها اضطراب مدام گریبانتان را گرفته. بی نظمید، به کارها نظم بدهید تا فشارتان کمتر شود و ضمنا از یک دوست کمک بگیرید. حضور شخصی در محیط کار یا زندگی تان کمی سردرگم‌تان می کند، به او فرصت بدهید تا بهتر بشناسیدش.

 متولدین مهر

ابجد فال شما: ج د ب

تعبیر: سعی کنید؛ بیشتر مراقب خود در زندگی باشید تا بتوانید موفقیت و سربلندی را در آینده به دست بیاورید و خود را از غم و اندوه نجات دهید،، اگر بخواهید کارهای نادرستی را به انجام برسانید،، طالعتان را به رنگ تیره و تار در خواهید آورد و به نابودی شکست مواجه خواهید شد. در انتخاب راه مشورت و گفتگو بسیار یاری تان خواهد داد. انتخاب یک نوع سرگرمی یا تفریح می تواند برای اوقات فراغت شما و بالا بردن روحیه تان بسیار مناسب باشد. دل به امور واهی نبندید در حالی که خوشبختانه دارای قوه تشخیص بسیار خوبی هستید. زمان آن رسیده که به خانواده تان بپردازید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: اگر بیمار هستید از بندی بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست می آورید،، بهتر است؛ برای خود صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید،، وتنی سالم و تندرست داشته باشید تا بتوانید زندگی تان را به خوبی و خوشی بازسازی کنید. متقاعد کردن شخص یا اشخاصی برای عملی کردن نقشه تان به نظر کاری غیر ممکن می آید. این روزها افکارتان نا متمرکز است، اوضاع را دوباره مرور کنید تا راه حل را پیدا کنید. شخصی که با غرض یا بی غرض رابطه عاطفی را مسموم می کند از خودتان دور کنید، شما چیزی به کسی بدهکار نیستید.

 متولدین آذر

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر: به زودی از شر بدخواهان در امان خواهید ماند و شادی و خوشبختی را در آینده به دست خواهید آورد بهتر است؛ ناامیدی به دل خود راه ندهید و به سوی موفقیت راهی شوید سعی کنید؛ قدر لحظات خوبه زندگیتان را بدانید و در کارهایتان فرد فعالی باشید تا به هدف خود نزدیک شوید. در هنگام تهیه مایحتاج به قدر کفایت خرید کنید. تصمیمی که مدتهاست برای گرفتنش دچار شک و تردید هستید بالاخره خواهید گرفت و اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید پیش خواهد رفت. لازم است در برنامه هایتان تغییراتی بدهید. از تغییر نترسید به نفع شماست، بهتر است این فرصت را از دست ندهید.

 متولدین دی

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شماست به زودی زندگی تان سر و سامان می گیرد و خوشبختی و آرامش در آینده تان سرازیر می شود،، بهتر است در کارهای نادرستی شرکت نداشته باشید که برایتان مشکلات بزرگی به وجود خواهد آورد و شما را به نابودی می رساند. خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور. روزهای پیش رو می تواند سرشار از نور و طراوت باشد به شرطی که همچنان پشتکار داشته باشید. شما از رقابت لذت می برید حالا زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شمایید.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب ج ب

تعبیر: طالعت نیک است. به زودی گشایشی در زندگی شما رخ خواهد داد که آینده تان را به خوبی و خوشی می سازد و شما را از تمام مشکلات و سختی‌ها را رها می کند،، بهتر است سپاسگزاری فراوان خداوند باشید و هیچ گاه در راز و نیاز با او کاهلی نکنید. قدر فرصت ها را در زندگی خود بدانید، به خصوص فرصت هایی که در رابطه با حیطه کاری شماست. در میان دوستان خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اید، دلیل آن تغییر رویه و اخلاق پسندیده ای است که پیدا کرده اید. تحرکات جسمانی هم از نظر جسمی برایتان مناسب است و هم از نظر روحی شما را تقویت می کند.

متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. شخصی می خواهد در زندگی به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند و برای تان غم و اندوه بزرگی در آینده به وجود بیاورد،، بهتر است؛ مراقب خود باشید تا بتوانید آینده‌تان را به خوبی و خوشی بسازید و زندگیتان را از مشکلات و سختی را نجات دهید. این اواخر همه کارهایتان با تاخیر انجام شده و متاسفانه بسته یا نامه ای که در انتظارش هستید یا خبری که می خواهید بشنوید هم با تاخیر به شما داده خواهد شد. انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و دائم خود را با دیگران مقایسه نکنید و با خودتان مهربانتر باشید. این روزها هم می گذرد. از یک مشاجره دوری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی