شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا شنبه 28 مهر ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد فردا شنبه 28 مهر ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد روشی جذاب و محبوب برای پیش گویی سرنوشت است. فال ابجد فردا شنبه 28 مهر را در این قسمت از شمانیوز بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از انواع طالع بینی است.فال ابجد یکی محبوب ترین فال ها محسوب می شود. فال ابجد بر اساس حروف الفبا است. فال ابجد قدمت بسار زیادی دارد. 

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر: غم و اندوه وجودتان از بین خواهد رفت و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان خواهد شد از طرف شخصی مال و ثروت فراوانی نصیبتان می شود ،،بهتر است؛ سپاسگزار نعمت های فراوان خداوند باشید و آینده تان را به خوبی خوشی بسازید. یک واسطه بدون اطلاع شما برایتان کاری انجام می دهد که به نفعتان است. برای پیشرفت کاری نیاز به کمک دیگران دارید. رودربایستی را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. رفتن به جایی خاطرات قدیمی را برایتان زنده می کند. با شخصی صحبتی می کنید که ختم به کار خیری می شود.

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالع بلندی دارید. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان می شود بهتر است هیچ گاه در انجام کارهایتان تاخیر به وجود نیاورید که باعث مشکلات فراوانی در زندگی تان خواهد شد و شما را به دردسر های بزرگی خواهد انداخت. شخصی برای مشورت کردن به سراغتان می آید، فقط به او گوش کنید و راهنمایی اش کنید، قضاوت و یا نصیحتش نکنید. شما بعدا فرصت برای این کار خواهید داشت. یک درد جسمی دارید که مزمن شده، آن را جدی بگیرید و با دکتر مشورت کنید. بیهوده به خودتان نپیچید.

متولدین خرداد

ابجد فال شما: د د آ

تعبیر: فالت خوب است.رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان می شود بهتر است؛ هیچگاه نگران موضوعات پیش پا افتاده در آینده نباشید، تا بتوانید به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنید و خود را از تمام مشکلات نجات دهید. گذشته های سخت و رنج آلود را چراغی فرا راه خود کنید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. انجام یک معامله و یا خرید چیزی بسیار خوشحالتان می کند. با شخصی که دلتان هنوز با او صاف نیست درد دل نکنید، پشیمان می شوید. سری را که درد نمی کند، دستمال نبندید.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: طالعت نیک است. به مقصود خود در زندگی خواهید رسید و شادی و خوشبختی را در آینده به دست می آورید بهتر است؛ در انجام کارهای تان فرد فعالی باشید تا به هدف خود برسید و سربلندی را به دست بیاورید،، به زودی خبری خوش به گوشتان خواهد رسید. این روزها پشت سر هم اتفاقاتی می افتد که شما را دل نگران می کند. از آنها نهراسید. تا می توانید این روزها در هیچ حالتی جا خالی نکنید و اجازه ندهید سیل حوادث شما را با خودش ببرد. کمی صبور باشید. این دریای طوفانی آرام می شود. درد دل نکنید پشیمان می شوید

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: طالعت نیک است. شخصی به شما کمک های بسیار زیادی می کند تا بتوانید خیلی زود به هدف و خواسته های قلبی تان دست پیدا کنید و شادی و خوشبختی را در آینده به دست بیاورید،، سعی کنید؛ در کارهایتان عجله نکنید صبور باشید تا به هدفتان برسید. اعصابتان از جای دیگری به هم ریخته و عصبانیت تان را جای دیگری بروز می دهید. بهتر است این روزها تا می توانید وارد هیچ بحثی نشوید. کار خیری انجام می دهید و قلبتان آرام می گیرد. شخصی را ملاقات می کنید که به شما پیشنهاد بسیار خوبی می دهد. به حرف های او گوش کنید.

 متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر: بخت و اقبالی نیک در پیش دارید و خداوند ثروت فراوانی به شما عطا خواهد کرد که از روزگار شما را بی نیاز می سازد. اسرار خودتان را نگاه دارید و اجازه ندهید تا کسی به زور از زیر زبانتان حرف بکشد چرا که از این قضیه ممکن است به رنج و زحمت بیفتید. در تمامی امور به خداوند توکل کنید تا موفق باشید. گذشته را نمی توان جبران کرد. همه گاهی در جاده زندگی می افتند و گاهی به سرعت به جلو پیش می روند. یک ریسک کاری می کنید که ختم به خیر خواهد شد. از شخصی که نگرانش هستید، خبری خوب خواهید شنید. کاری در زمانی که توقعش را دارید به پایان نخواهد رسید.

متولدین مهر

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: مقصودی که دارید عاقبتش مشخص نیست و امکان دارد که در سختی و مشکلات بیفتید.حتماً با خدای خود خلوت کنید و قبل از اقدام به هر کاری استخاره کنید. افرادی در اطرافتان هستند که با حسادت های فراوانشان سعی در بی آبرو کردن تان دارند از آنها بر حذر باشید و اگر تواناییش را دارید با آنها مقابله کنید وصلتی در پیش دارید که به خیر و صلاح تان نیست از آن صرف نظر کنید. در مورد مسئله ای لازم است ایده ها و نظرات آرمانگرایانه و کمال طلبانه تان را کمی تعدیل کنید. هیچکس کامل و بی ایراد نیست. یک مشکل مالی تان برطرف می شود. به دوستان خوب خود بیفزایید و روابط اجتماعی خود را مستحکم تر کنید. از اشتباهات خود در گذشته درس عبرت بگیرید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: مقصود و منظورتان نیک نیست و متاسفانه با این کار در دردسرهای بزرگی خواهد افتاد. چندیست که از کسی آزرده خاطر هستید و میخواهید تا عملش را تلافی کنید اما بهتر است که او را به خدا واگذار کنید تا جواب عملش را بدهد. در نمازهایتان کاهلی نکنید و سربلند و پیروز باشید. از شخصی که حرفش با عملش یکی نیست جانب داری نکنید آبروی شما را جلوی دیگران می برد. در مورد یک مسئله مالی تمام تخم مرغ هایتان را در یک شانه نچینید. منتظر رسیدن مسافر یا بسته ای هستید. از شما برای رفتن به جایی دعوت خواهد شد که این دعوت بسیار خوشحالتان می کند.

متولدین آذر

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: هدفی که شما دارید با تلاش و کوشش فراوان میسر می شود و نباید در این عمل عجله کنید. نه تنها در وقت گرفتاری بلکه در حالت خوشبختی و سعادت هم خداوند را یاد کنید تا در هنگام سختی به کمکتان بشتابد. اگر در کارتان گره افتاده از خداوند بخواهید تا انشالله برطرف شود. روزهای پیش رو سرشار از نور و طراوت است بسته به آنکه همچنان پشتکار داشته باشید. از شخصی که به شما بی مهری می کند دوری کنید هر چقدر هم که به او علاقمند هستید، ادامه این روند شما را فرسوده می کند. در جمعی خبری خوش خواهید شنید، تا می توانید خودتان را کنترل کنید.

متولدین دی

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: مقصودی که دارید را عملی خواهید کرد اما باید تعجیل کنید و اجازه ندهید رقبا از شما پیشی بگیرند. خداوند مشکلاتتان را برطرف خواهد کرد و انقدر زود این کار را انجام خواهد داد که حتی باورش هم برای تو سخت است. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز نمایید حتماً قبل از اقدام به آن با خانواده تان مشورت کنید. دوستی تازه به شما لطفی می کند شک نکنید که نیت او خیر است. یادتان باشد گاهی دریای زندگی مواج و متلاطم است. خوش خلقی و نرم خویی می تواند دایره دوستان شما را وسیع تر کند. با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور.

متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر: از این مقصودی که در سر دارید رنج و محنتی بر شما نخواهد رسید، هراس به دل راه ندهید و حتما به این کار اقدام کنید. دست به معاملاتی سودمند می‌زنید که شما را از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار خواهد داد. اگر طلب چیزی از خداوند دارید باید شبانه روز دعا کنید و در انجام فرایض الهی تان کوتاهی نکنید تا انشالله مرادتان حاصل شود. اطرافیانتان در رابطه با تصمیم مهمی که اخیرا در مورد موضوعی سرنوشت ساز در زندگی تان اتخاذ کرده اید مخالفت خود را به صراحت اعلام خواهند کرد. بهتر است تسلیم افکار و نظرات آن ها نشوید و با جرات و جسارت از تصمیم خود دفاع کنید، آن ها اشتباه می کنند.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: طالعت خوب نیست. تغییر و تحولات اساسی در زندگی تا به وجود آمده است که باعث عصبانیت و ناراحتی در شما شده است؛ برای تان مشکلات بزرگی به وجود آورده است،، بهتر است هیچ گاه بدون فکر و اندیشه در زندگیتان دست به کاری نزنید. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است کاسه داغ تر از آش نشوید تا بعدا مجبور نشوید حرف های دیگران را هم تحمل کنید. شخصی را ملاقات خواهید کرد که توقعش را ندارید، او به شما کمک بزرگی خواهد کرد. یک بحث و مشاجره کاری پیش خواهد آمد، آرام باشید تا از طوفان بگذرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی