شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نشست خبری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

برگزاری نشست خبری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با اصحاب رسانه، ضمن ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری این سازمان؛ از اهالی رسانه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، عصر امروز ۲۷ شهریور ماه علی زارعی در نشست خبری که با حضور معاونین این سازمان و اهالی رسانه برگزار شد؛ به ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری در حوزه های مختلف پرداخت.

وی همچنین بر اساس شاخص ها به حوزه های مختلفی نظیر توسعه صادرات، سهولت کسب و کار، افزایش سرمایه گذاری، افزایش تولید، تجهیز زیرساخت های حوزه اشتغال و امورات مربوط به گمرکات که اهداف اقتصادی اروند محسوب می شوند پرداخت.

روند اجرا و ساخت پل شهدای خدمت در شهرستان خرمشهر بعنوان یک ابر پروژه عمرانی از دیگر موضوعات مورد اشاره مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بود که در کنار مباحث فرهنگی بدان اشاره نمود.

علی زارعی در بخش دیگری از سخنانش اقدامات انجام گرفته توسط معاونت توسعه مدیریت در حوزه های داخلی سازمان منطقه آزاد اروند را توضیح داد و از تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر این سازمان بعنوان یک گام مهم نام برد.

همچنین پاسخ به پرسش های خبرنگاران از دیگر برنامه های این نشست بود .

در پایان این مراسم نیز به دلیل اینکه روز خبرنگار با ایام اربعین حسینی همزمان گشته بود مراسم تجلیل از اصحاب رسانه توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با تأخیر انجام و از زحمات و تلاش های این قشر اثر گذار در جامعه، تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی