شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

شوک خبری برای پرسپولیس / مصدومیت کار دست ستاره پرسپولیس داد

شوک خبری برای پرسپولیس / مصدومیت  کار دست ستاره پرسپولیس داد

بر اساس اخبار منتشر شده مدافع تیم پرسپولیس مصدوم شده و 3 هفته از میادین فوتبال دور است.

به گزارش شمانیوز :شب گذتشته پرسپولیس به مصاف تیم چادرملو رفت . این بازی پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به اتمام رسید،اما چند بازیکن پرسپولیس مصدوم شدند.  کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس چند هفته از میادین دور خواهد بود.بازی پرسپولیس و چادرملو درحالی دیروز در زمین بی‌کیفیت تختی برگزار شد که پرسپولیس چند مصدوم در این بازی داد و آسیب دیدگی‌ها به یکی از بزرگترین مشکلات این تیم تبدیل شده است. اورونوف قبل از شروع بازی و کنعانی‌زادگان و رفیعی هم در حین بازی مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند. مصدومیت کنعانی‌زادگان که یکی از ستاره‌های پرسپولیس و تیم ملی به حساب می‌آید کادرفنی پرسپولیس و تیم ملی را نگران کرده است.

هرچند کنعانی‌زادگان بعد از بازی اعلام کرد تلاش می‌کند تا خیلی زود به میادین برگردد ولی شواهد نشان می‌دهد مدافع ملی‌پوش پرسپولیس حداقل ۳ هفته از میادین دور خواهد بود و دو بازی حساس تیم ملی مقابل ازبکستان و قطر را از دست خواهد داد.

مصدومیت کنعانی‌زادگان از ناحیه چهار سر زانوی پای چپ است و این بازیکن مهم برای بازگشت به میادین حداقل به ۲ الی ۳ هفته استراحت و مداوا نیاز دارد. کنعانی به غیر از غیبت در بازی‌های ملی در فیفادی، به احتمال زیاد دیدار مقابل ملوان را از دست خواهد داد و حضورش در بازی حساس مقابل السد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی