شمانیوز
شما نیوز

برکناری امیر قلعه نوعی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در محافل ورزشی شایعه برکناری امیر قلعه نویی از سرمربیگری استقلال در صورت باخت به تیم ذوب آهن اصفهان دهان به دهان منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

فصل گذشته زمانی که استقلال قهرمانی را از دست داد امیر قلعه نویی گفت اگر قهرمان شده بویم از این تیم می رفتم اما ماندم تا به استقلال کمک کنم با این حال در فاصله شش هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، استقلال از کورس قهرمانی عقب مانده و نفت تهران و تراکتورسازی فاصله خود را با استقلال زیاد کرده اند.

در این شرایط شایعه ای در محافل ورزشی دهان به دهان منتقل می شود و می گویند که در صورتیکه امیر قلعه نویی نتواند مقابل ذوب آهن پیروز شود احتمال تغییر کادر فنی استقلال هم وجود دارد البته بعید است استقلال هم بخواهد مثل پرسپولیس در هفته های پایانی لیگ دست به تغییر سرمربی بزند و شاید هم منظور شایعه سازان این است که در صورت پیروز نشدن استقلال مقابل ذوب آهن ، قلعه نویی فصل آینده دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود.

به هر حال قلعه نویی منتقدان سفت و سختی از بین پیشکسوتان استقلال دارد که شاخص ترین آنها حسن روشن است. مردی که گفته بود اگر استقلال در این فصل قهرمان شود من 50 سال بقال بودم نه فوتبالیست! راه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی