شمانیوز
شما نیوز

به همت سازمان اموال تملیکی؛

کارگاه جوان سازی جمعیت در دانشگاه الزهرا برگزار شد

کارگاه جوان سازی جمعیت در دانشگاه الزهرا برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی جوان سازی جمعیت در راستای تحکیم و تعالی خانواده برای بانوان همکار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،‌ نخستین کارگاه آموزشی جوان سازی جمعیت در راستای تحکیم و تعالی خانواده به استناد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب سال 1400 و تکالیف محول شده به دستگاه های اجرایی و اهمیت به بانوان در سطح دستگاه ها در امر فرزند آوری و تسهیلات برنامه ریزی شده به همت اداره کل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امروز یکشنبه در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی ابعاد سه گانه آمادگی زوجین برای فرزند آوری از جمله روانشناختی،‌ بهداشت و سلامت جسمانی و مهارت فرزند پروری براساس اصول و روش‌های علمی و اسلامی و تکنیک‌های مهارتی و سبک زندگی مطرح و تشریح شد.

بانوان همکار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این کارگاه با حضور اساتید دانشگاهی با نوع سبک زندگی، نقش خانواده، تغذیه سالم،‌ رویکردهای تربیتی،‌ مهارت‌های پرورشی و اهمیت فرزند آوری از دیدگاه اسلام و آموزه‌های قرانی و منویات مقام معظم رهبری آشنا شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی