شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب | تعبیر خواب بارداری

تعبیر خواب بارداری چیست ؟ | تعبیر خواب بارداری از نظر حضرت صادق

تعبیر خواب بارداری چیست ؟ | تعبیر خواب بارداری از نظر حضرت صادق

تعبیر خواب باردار بودن ، از نظر امام صادق و حضرت یوسف و ابن سیرین را در زیر می توانید بخوانید.

 خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است. روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم. تعبیر خواب فرایند اختصاص و معنا دهی به رؤیاهایی که در خواب دیده می‌شود است. از دیدگاه اسلام اصل علم تعبیر خواب یک علم الهی بوده و از هر کسی ساخته نیست، بلکه اولیای تراز اول می‌توانند خواب‌های ما را دقیق تعبیر کنند البته یک سری قوانین و مقرراتی وجود دارد .

 

تعبیر خواب بارداری از امام صادق

 

امام صادق می‌فرمایند که اگر در خواب فرزند دختری به دنیا آورده باشید، تعبیر این خواب این است که از نسل شما فرزندی به دنیا خواهد آمد که بزرگترین عضو خانواده خود خواهد بود.

در صورتی که در خواب فرزند پسری به دنیا آورده باشید و در همان لحظه پس از تولد، این نوزاد با شما صحبت کند، تعبیر این خواب به نشانی از روزهای پایانی عمر شما خواهد بود.

تعبیر خواب

تعبیر خواب حاملگی از نظر حضرت یوسف

 

تعبیر خواب در مورد حاملگی برای زنان ممکن است به معنای دریافت مال و ثروت باشد. اما اگر یک مرد در خواب ببیند که خودش حامله است، این خواب نشانگر مشکلات و خطراتی است که در آینده برایش پیش می‌آید. این خواب ممکن است به معنای این باشد که مرد در زندگی خود با مسائلی مواجه خواهد شد که باعث آسیب رسیدن به آبرو و شرف او می‌شوند. به عنوان مثال، ممکن است در کار، روابط شخصی یا مسائل دیگری باعث شکست و شناخته شدن به عنوان شخصی با مشکلات شود. بنابراین، این خواب نشانگر نیاز به پیشگیری و برنامه‌ریزی در مورد آینده است.

 

ابن سیرین

 

اگر کسی در خواب ببیند که شکم او بزرگ شده است مانند زن باردار معنی خواب این است که مال و نعمت دنیا به او ارزانی می شود و هر چه شکم بزرگتر باشد این نعمت و مال هم بیشتر خواهد بود. اگر در خواب ببینی که بارداری و دختری به دنیا آورده ای معنی این خواب این است که صاحب پسر می شوی و اگر در خواب ببینی که پسر به دنیا آورده ای صاحب فرزند دختر خواهی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی