شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن | تمیز کردن لکه خودکار از مبل

دو نکته طلایی برای تمیز کردن لکه خودکار از روی مبل | با این ترفند ها مبلت مثل روز اول میشه

دو نکته طلایی برای تمیز کردن لکه خودکار از روی مبل | با این ترفند ها مبلت مثل روز اول میشه

اگر برای شماهم پیش آمده روی مبلتان با جوهر خودکار کثیف شده باشد و به دنبال راه حلی برای تمیز کردن آن باشید. پس حتما مقاله زیر بخوانید.

به گزارش شمانیوز : برای همه افراد ممکن است پیش آمده باشد که لکه خودکار و جوهر روی مبلشان بریزد و به دنبال تمیز کردن آن باشند. برای تمیز کردن لکه از روی مبل روش های مختلفی وجود دارد. در ادامه قصد داریم دو روش تمیز کردن لکه خودکار از روی مبل را به شما آموزش دهیم. 

 

پاک کردن لکه خودکار و جوهر از روی مبلمان با الکل مالشی

یکی از ۵ روش برای پاک کردن لکه خودکار و جوهر از روی مبلمان استفاده از الکل مالشی می باشد. الکل را در مکانی نامحسوس تست کنید. این روش برای انواع مبل های مخملی، پارچه ای و چرمی مناسب است. الکل برای همه انواع چرم، پارچه یا وینیل مشکلی ایجاد نمی کند. اما از آنجایی که ممکن است دقیقاً ندانید که چه متریالی در مبل شما وجود دارد، بهتر است آن را روی قسمتی از مبل پنهان کنید. الکل 90 درصد عالی عمل می کند.

اما اگر 70 درصد الکل تمام چیزی است که دارید، ممکن است از آن استفاده کنید. لطفا صبر کنید و مکان خود را بررسی کنید. اگر رنگ از بین نرفت، آزمایش موفقیت آمیز بود و می توانید به پاک کردن لکه جوهر از روی مبل ادامه دهید. این روش برای از بین بردن و از بین بردن خودکار لکه جوهر مناسب است. 

تمیز کردن

 پاک کردن لکه خودکار و جوهر به کمک اسپری مو

گاهی اوقات اسپری مو یک ترفند بسیار موثر برای از بین بردن رنگ است. اسپری مو گزینه ای مناسب برای انواع مبل های چرمی، پارچه ای و مخملی است. فقط مقداری اسپری مو را روی یک حوله سفید خشک اسپری کنید. سپس با استفاده از این پارچه لکه رنگ را به صورت نقطه ای یا از بیرون به داخل پاک کنید. در صورت لزوم تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. و در نهایت لکه را با یک پارچه سفید مرطوب بشویید.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی