شمانیوز
شما نیوز

فرهاد جم | حواشی فرهاد جم

کی فکرشو می‌کرد فرهاد جم جانباز جنگ باشد | چرا دیگه خبری از فرهاد جم نیست؟

کی فکرشو می‌کرد فرهاد جم جانباز جنگ باشد | چرا دیگه خبری از فرهاد جم نیست؟

فرهاد جم در سال ۱۳۷۳ با بازی در سریال همسران نقش ماندگاری را در کنار اساتید بازیگری استاد فردوس کاویانی و خانم مهرانه مهین ترابی ایفا کرد که هنوز بعد از گذشت دو دهه این نقش ها و سریال در ذهن مخاطبان ماندگار شده است. او در نقش علی و الهام پاوه نژاد در نقش مریم همسرش بازی کرده بودند.

به گزارش شمانیوز؛ فرهادجم متولد 4 شهریور 1345، تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فرهادجم  از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بوده و حالا در کنار بازیگری و اجرا نویسنده رمان است. فرهادجم اصالتا زنجانیم اما متولد و بزرگ شده تهران هستم ، من 2 برادر و 2 خواهر دارم ، به جز من هیچ کدام در این زمینه فعالیتی ندارند . فرهادجم اما همگی از علاقه مندان حرفه ای دیدن فیلم و سریال هستیم. آنقدر که وقتی بچه بودیم برای دیدن فیلم و سریال به خانه ی همسایه می رفتیم.فرهاد جم فعالیت در تئاتر را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۷۰ شروع کرد و اولین تجربه بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۳ با فیلم راه افتخار به کارگردانی داریوش فرهنگ آغاز کرد وی در همان سال نقش کوتاهی نیز در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی ایفا نمود. اولین ورود او به تلویزیون با به عنوان مجری بوده که به مجری گری مسابقه راز سیب در سال های ۱۳۷۳–۱۳۷۲ پرداخت.

فرهاد جم

کم کار ی فرهاد جم

من به هر قیمتی در سینما کار نمی کنم و کار باید شسته رفته باشد تا ایفای نقش در آن را بپذیرم. طی چند سال پیش پیشنهادات بسیاری شده که یا نقش را دوست نداشتم و یا فیلمنامه برای بازی جذبم نکرده است.

وضعیت ازدواج و همسر فرهاد جم

آقای جم متاهل است و ازدواج کرده و یک پسر از همسر اول خود به نام عرشیا دارد. که در خارج از کشور زندگی میکند و همچنین یک دختر از همسر دوم خود دارد .

نویسندگی کتاب

فرهاد جم با فاصله گرفتن از فعالیت های بازیگری تمرکز و انرژی خود را روی نوشتن گذاشت و اولین بار پاییز 96 مجموعه داستان های کوتاه خود را منتشر کرد و چند ماه بعد در زمستان این سال رمان بلند خود را به بازار عرضه کرد.

اوقات فراغت

او بیشتر اوقات فراغتش را فیلم تماشا می کند. گاهی کتاب مطالعه می کند و به ورزش فوتبال هم علاقه دارد و در فوتبال هنرمندان بازی میکند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی