شمانیوز
شما نیوز

تورنمنت چهارچانبه | ایران و قطر

نتیجه بازی ایران و قطر + فیلم خلاصه بازی

نتیجه بازی ایران و قطر + فیلم خلاصه بازی

شب گذشته دیدار چهار جانبه ایران و قطر در اردن به مصاف هم رفتند که در این دیدار این به پیروزی قاطع دست یافت. درزیر خلاصه بازی را تقدیم شما می کنیم.

به گزارش شمانیوز: ایران و قطر امروز 4 بر صفر به سود ایران به پایان رسید. بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران با شکست تیم ملی فوتبال قطر که هدایت آن را کارلوس کی‌روش برعهده دارد، قهرمان تورنمنت چهارجانبه اردن شد.نتیجه بازی ایران و قطر امروز در جریان بازی فینال تورنمنت چهار جانبه اردن به پیروزی ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. این بازی در نیمه اول بدون گل پایان یافت اما تیم ملی ایران توانست در نیمه دوم با چهار گل فاتح میدان شود.محمدحسین کنعانی‌زادگان ، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون  گل های بازی را به ثمر رساندند.

این بازی در نیمه نخست نتیجه صفر_صفر داشت. دقیقه 70: محمدحسین کنعانی زادگان اولین گل ایران را به ثمر نشاند. دقیقه 73: علیرضا جهانبخش دومین گل ایران به دروازه قطری ها نشاند. دقیقه 75: سردار آزمون سومین گل را راهی دروزاه قطر کرد. دقیقه80: محمدحسین کنعانی زادگان گل چهارم ایران را ثمر رساند. 

اخطار ها:

 قطر: کارت زرداحمد فتحی (18)

 ایران: کارت زردعلیرضا بیرانوند (26) کارت زردسعید عزت اللهی (59)

 شرح گل بازی ایران و قطر

ایران یک – قطر صفر (دقیقه 70: محمدحسین کنعانی زادگان): ارسال کرنر رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه سر کنعانی از حوالی نقطه پنالتی همراه شد و توپ او به کنج دروازه مشعل برشم رفت تا ایران به گل نخست بازی دست یابد.

ایران 2 – قطر صفر (دقیقه 73: علیرضا جهانبخش): حرکت خوب میلاد محمدی از سمت چپ و ارسال زمینی او با شوت یک ضرب علیرضا جهانبخش وارد دروازه قطر شد.

ایران 3 – قطر صفر (دقیقه 75: سردار آزمون): محمد محبی از سمت چپ یک حرکت را راه اندازی کرد که پاس او به میلاد محمدی رسید و ارسال او با شوت روی پا و تماشایی سردار به گل سوم تیم ملی تبدیل شد.

ایران 4 – قطر صفر (دقیقه 79: محمدحسین کنعانی زادگان): یک بار دیگر گل اول ایران تکرار شد. ارسال کرنر رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه سر کنعانی زادگان به گوشه دروازه رفت تا شکست تیم کی روش سنگین تر شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی