شمانیوز
شما نیوز

رفع بوی بد یخچال | ترفند رفع بوی بد یخچال

چند راهکار ساده برای رفع بوی بد یخچال | ترفند های طبیعی برای رفع بوی بد یخچال

چند راهکار ساده برای رفع بوی بد یخچال | ترفند های طبیعی برای رفع بوی بد یخچال

حتما برای شما هم پپیش آمده که یخچال خانه تان بوی بدی بدهد و بخواهید از شر این بو خلاص شوید و همراه ما باشید.

به گزارش شمانیوز: یخچال فریزر به دلیل مواد غذایی، میوه و سبزیجاتی که درون آن قرار دارند ممکن است بوی نامطبوعی داشته باشند.گاهی اوقات بوی بد یخچال آزار دهنده می شود. رفع بوی بد یخچال یکی از مهمترین مسائل در زمینه تمیزی یخچال و محیط آشپزخانه می باشد.برای رفع بوی بد یخچال روش های زیادی وجود دارد. شاید برای شما رفع بوی بد یخچال کاری سخت و دشوار باشد .در ادامه چند روش برای رفع بوی بد یخچال به شما آموزش می دهیم. 

رفع بوی بد یخچال

رفع بوی بد یخچال با لیمو

بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!

 

رفع بوی بد یخچال با جوش شیرین

یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای دفع بوی نامطبوع یخچال، استفاده از سرکه یا جوش شیرین است. برای این منظور، فقط نیاز دارید یک محلول ساده از آب و سرکه یا جوش شیرین تهیه کنید. در صورت استفاده از جوش شیرین، دو قاشق غذاخوری از این ماده کافیست که با آب مخلوط شود. اما اگر ترجیح می‌دهید از سرکه استفاده کنید، نیاز به نصف لیوان سرکه خواهید داشت. پس از تهیه محلول، کافی است آن را در گوشه‌ای از یخچال قرار دهید. این روش ساده و طبیعی، بوی نامطبوع را جذب و یخچال شما را به یک فضای تازه و خوشبو تبدیل می‌کند.

 

رفع بوی بد یخچال با سیب زمینی

سیب زمینی پوست کنده یکی دیگر از روش‌های طبیعی برای خلاصی از بوی یخچال است. این خوراکی خام، مثل یک گردنواره طبیعی، بوهای یخچال را جذب می‌کند. به یاد داشته باشید هر ۲ تا ۳ روز یکبار سیب زمینی را عوض کنید تا بو کاملا از بین برود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    لیمو ترش خیلی جوابه سریع بوی یخچالو میبره

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی