شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن قابلمه سوخته | ترفند تمیز کردن قابلمه سوخته

ترفند های خاص برای تمیز کردن قابلمه سوخته | سه سوته قابلمه سوخته ات رو برق بنداز

ترفند های خاص برای تمیز کردن قابلمه سوخته | سه سوته قابلمه سوخته ات رو برق بنداز

اگر قابلمه غذای شماهم سوخته و به دنبال یک راهکار برای تمیز کردن آن هستید حتما مقاله زیر را بخوانید.

به گزارش شمانیوز : تمیز کردن قابلمه سوخته دغدغه هر خانمی است. برای تمیز کردن قابلمه سوخته روش های زیادی وجود دارد. شاید برای برخی از افراد تمیز کردن قابلمه سوخته کار سخت و دشواری باشد. در مقاله زیر قصد داریم روش های طبیعی برای تمیز کردن قابلمه سوخته را به شما آموزش دهیم. 

 

تمیز کردن پشت قابلمه با صابون رنده شده

ساده‌ترین راه برای تمیز کردن قابلمه سوخته روحی، استفاده از صابون است؛ برای این روش صابون را رنده کنید و روی قسمت سوخته قابلمه بریزید، سپس با سیم ظرفشویی روی آن بکشید؛ در نهایت شاهد آن هستید که در کمترین زمان قابلمه‌ها سفید می‌شوند.

 

استفاده از آبلیمو و جوش شیرین برای تمیز کردن قابلمه سوخته

برای تمیز کردن پشت قابلمه روحی سوخته، ابتدا بدنه قابلمه را با آب داغ خیس کنید و سپس روی بدنه جوش شیرین بریزید و کمی آبلیمو  بپاشید؛ 15 دقیقه زمان دهید و با استفاده از سیم ظرفشویی و مایع ظرفشویی، سیاهی قابلمه را از بین ببرید.

 

تمیز کردن قابلمه چدنی سوخته با نمک

برای تمیز کردن ظروف چدنی سوخته‌ای که سوختگی بیشتری دارند، باید از نمک استفاده کنید. غذاهایی که برای مدتی طولانی‌تر در حال سوختن هستند، به ماده‌ای ساینده‌تر از روغن نیاز دارند. مقداری نمک دریایی درشت را کف ظرف چدنی خود بریزید و از یک دستمال کاغذی برای تمیز کردن مواد غذایی چسبیده به ماهیتابه استفاده کنید. ظرف چدن خود را به آرامی بشویید تا باقی مانده از آن پاک شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی