شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن فرش | راهکار تمیز کردن فرش

نکاتی طلایی برای تمیز کردن فرش | با این ترفند ها فرشت مثل روز اول براق میشه

نکاتی طلایی برای تمیز کردن فرش | با این ترفند ها فرشت مثل روز اول براق میشه

اگر شماهم میخواهید با روش هی ساده و بدون نیز به قالیشویی فرش خانه تان را تمیز کنید حتما با ما همراه باشید.

به گزارش شمانیوز : تمیز کردن فرش و موکت یک کار ضروری است. پس از مدتی از فرش و موکت، تمیز کردن فرش یک کار اصولی است. برای تمیز کردن فرش روش های زیادی وجود. اگر شماهم مخواهید بدون نیاز به قالیشویی فرش خانه تان را تمیز کنید همراه ما باشید. 

 

جوش شیرین و سرکه سفید برای تمیز کردن لکه فرش و موکت

مخلوط سرکه سفید و جوش شیرین، یک عامل پاک کننده بسیار عالی است این دو عنصر ،دارای خواص شیمیایی متفاوتی هستند، سرکه اسیدی است، در حالی که جوش شیرین خنثی است هنگامی که با هم مخلوط می شوند، دی اکسید کربن تولید می کنند که باعث ایجاد حباب های تمیزکننده و بی نظیری می شود.

در کنار این دو ماده، شما همچنین به مایع ظرفشویی معمولی و آب گرم ،نیاز دارید همچنین میتوانید برای تمیز کردن فرش ها از جوش شیرین و آب گرم نیز استفاده کنید.

 

سرکه و آب داغ جهت تمیز کردن آسان لکه فرش و موکت

سرکه ،طبیعتا به شدت اسیدی است، این ویژگی آن باعث شده تا یک ترکیب عالی برای تمیز کردن فرش باشد ؛ بوی نامطبوع، را از بین می برد و خاک و لکه ها را نیز از بین می برد.

شما می توانید از سرکه ،به صورت خالص استفاده کنید یا آن را با آب داغ مخلوط کنید ، به دلیل ساختار بسیار اسیدی اش، ابتدا آن را روی بخشی از قالیچه مرطوب تست کنید، و سپس روی کل فرش بریزید این یک پاک کننده فرش کارآمد خانگی است.

 

ذرت، جوش شیرین و برگ بو برای تمیز کردن آسان لکه فرش و موکت

جوش شیرین موجود در آن، خواصی دارد که لکه ها را به خود جذب می کند و یک لکه بر قوی است، و برگ بوها فرش ها را بدون بو می کند ،از آنجایی که هیچ محصول مایعی در تهیه این پاک کننده استفاده نمی شود، در میان بهترین پاک کننده های خانگی فرش قرار می گیرد.

همچنین می توانید از جوش شیرین، نشاسته ذرت و پودر تالک معطر نیز به عنوان تمیزکننده فرش استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی