شمانیوز
شما نیوز

دسر | تیرامیسو

طرز درست کردن ی دسر فوق العاده | نحوه درست کردن تیرامیسو انبه

طرز درست کردن ی دسر فوق العاده | نحوه درست کردن تیرامیسو انبه

طرز درست کردن یک دسر فوق العاده برای مهمانی های لاکچری در ادامه خواهید خواند.

به گزارش شمانیوز : طرز درست کردن دسر تیرامیسو خوشمزه عالی برای مهمونی های لاکچری ، در مهمونی ها حتمان این تیرامیسو خوشمزه عالی را درست کنید.دسر ها تنوع بسیار زیادی و شما می توانید با میوه های مختلف دسر های ساده و خوشمزه تهیه کنید اما امروز قرار است یکی از بهترین و خوشمزه ترین دسر ها که بسیار ساده و بدون دردسر است را به شما یاد دهیم. تیرامیسو انبه فوق العاد ساده است و برای تهیه آن نیازی به ژلاتین و همزن برقی ندارید و می توانید با چند قلم مواد به راحتی در یک قالب بزرگ یا به صورت تک نفره این دسر شیک را تهیه کنید. 

مواد لازم

بیسکویت لیدی فینگر ۱ بسته
پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم
خامه صبحانه ۲۰۰ گرم
سیروپ انبه ۱ ق غذا خوری
شیر عسل ۱ ق غذا خوری
انبه ۱ عدد
شیر به مقدار لازم

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا باید همه مواد را در دمای محیط قرار دهید تا هم دما شود برای این که خامه به راحتی از ظرف جدا شود بهتر است درب آن را باز کنید و ۱ ق غذا خوری شیر داخل خامه بریزید تا به صورت قالبی خارج شود و بعد داخل یک کاسه بریزید و به همراه پنیر خامه باهم مخلوط کنید می توانید از همزن دستی بزنید تا مواد باهم مخلوط شود.

مرحله دوم: افزودن انبه

در ادامه سیروپ وانیل را به همراه شیر عسل اضافه کنید و مواد را باهم ترکیب کنید، انبه را از وسط به دو نیم کنید و هسته انبه را خارج کنید و بعد انبه را داخل یک کاسه بریزید و با پشت قاشق خوب له کنید و بعد به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد ترکیب شود به همین راحتی مواد پنیری آماده شده است و داخل یک قیف بریزید.

مرحله سوم: تهیه تیرامیسو انبه

در ادامه باید مقداری شیر را داخل یک کاسه بریزید و یک ظرف را بردارید می توانید یک نایلون برای راحت جدا کردن دسر داخل آن پهن کنید. حالا باید لیدی فینگر ها را داخل شیر بزنید تا نرم شود و بعد کف ظرف بچینید و بعد از مواد پنیری روی لیدی فینگر بریزید و دوباره لیدی فینگر و مواد پنیری تا ظرف پر شود و در انتها برای تزیین یک انبه را خرد کنید و روی دسر قرار دهید و برای ۲۴ ساعت دسر را در یخچال قرار دهید. نوش جان

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی