شمانیوز
شما نیوز

هشدار کشور آلمان

هشدار کشور آلمان به رژیم صهیونیست از عواقب بمباران لبنان

هشدار کشور آلمان به رژیم صهیونیست از عواقب  بمباران لبنان

پس از ترور سید حس نصرالله، رهبر حزب الله لبنان توسط رژیم اشغالگر قدس آنالنا بائر بوک، وزیر امور خارجه آلمان درباره تشدید تنش ها در خاورمیانه ابراز نگرانی کرد.

 به گزارش شمانیوز: وزیر امور خارجه آلمان درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه بعد از ترور سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی هشدار داده و ضمن انتقاد به این اقدام را به هیچ وجه به نفع امنیت این رژیم ندانست.

روزنامه "تاگس اشپیگل" گزارش داد، پس از ترور سید حس نصرالله، رهبر حزب الله لبنان توسط رژیم اشغالگر قدس آنالنا بائر بوک، وزیر امور خارجه آلمان درباره تشدید تنش ها در خاورمیانه ابراز نگرانی کرد.به این ترتیب "آنالنا بائربوک"، وزیر امور خارجه آلمان وضعیت خاورمیانه پس از ترور سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان را "بسیار خطرناک" توصیف کرد و از اقدامات اسرائیل انتقاد کرد.

وی تاکید کرد: خطر بی ثباتی کل لبنان وجود دارد. این سیاستمدار حزب سبز در برنامه ARD "گزارش از برلین" گفت: و این به هیچ وجه به نفع امنیت اسرائیل نیست.

وی تاکید کرد: این خطر وجود دارد که کل منطقه بیشتر به سمت مارپیچ خشونت پیش رود. آلمان به همراه آمریکا، فرانسه و چندین کشور عربی روز پنجشنبه در نیویورک خواستار آتش‌بس 21 روزه در خاورمیانه برای دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک برای مناقشات در منطقه شدند.

بائربوک افزود: اکنون برعکس این مسئله اتفاق افتاده است. اکنون، با آخرین گزارش‌ها، باید به صراحت گفت: منطق نظامی با هدف نابودی به زعم وی تروریست‌های حزب‌الله یک چیز است اما منطق امنیتی متفاوت است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی