شمانیوز
شما نیوز

سرهنگ ابراهیم ارزانی خبر داد

پلیس راه تهران بزرگ در آماده‌باش کامل برای هفته فراجا

پلیس راه تهران بزرگ در آماده‌باش کامل برای هفته فراجا

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، همزمان با هفته فراجا، از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و ایمنی در جاده‌های اصلی استان تهران خبر داد.

به گزارش شمانیوز، سرهنگ ابراهیم ارزانی، با اعلام خبر فوق و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای امنیت و رفاه مردم در نیروی انتظامی، گفت: پلیس راه تهران بزرگ اقدامات گسترده‌ای برای افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای در این هفته به کار گرفته است.

وی تأکید کرد: از شنبه ۱۴ مهرماه تا پایان هفته فراجا، طرح‌های ویژه ترافیکی و ایمنی در جاده‌های اصلی استان تهران به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ، با اشاره به اهمیت همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: در کنار این مهم که تمرکز پلیس بر کاهش تصادفات و افزایش ایمنی ترددها خواهد بود، از رانندگان هم می‌خواهیم تا با آرامش بیشتر و احتیاط برای حفظ جان خود و هموطنان، رانندگی ایمن را در جاده‌ها و خونسردی در ترافیک را درنظر بگیرند. 

سرهنگ  ابراهیم ارزانی همچنین از آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راه برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از حوادث ناگوار در مسیرهای پرتردد خبر داد و گفت: در هفته فراجا، پلیس علاوه بر نظارت دقیق بر جاده‌ها، اقدام به برگزاری کمپین‌های آگاهی‌بخشی عمومی برای بهبود فرهنگ رانندگی و ایمنی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی