شمانیوز
شما نیوز

رهبر انقلاب: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری

رهبر انقلاب: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار خانواده‌های شهدای امنیت درباره حمله اسرائیل به ایران سخن گفتند.

به گزارش شمانیوز؛  هزاران نفر از خانواده‌های شهدای امنیت صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محورهای سخنان معظم‌له در این دیدار بدین شرح است:

- مطلب دوم مربوط به این حرکت شرورانه‌ای است که دو شب پیش اینجا انجام دادند. خُب، یک غلطی کرد، خودشان هم البته بزرگنمایی می‌کنند. بزرگنمایی آنها غلط است اما توجه داشته باشید کوچک‌انگاری آن هم غلط است. اینکه ما بگوییم: «نه؛ چیزی نبود، اهمیتی نداشت» این هم غلط است.

- باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. این‌ها دچار خطای محاسباتی‌اند نسبت به ایران. این‌ها ایران را نمی‌شناسند، جوانان ایران را نمی‌شناسند، ملت ایران را نمی‌شناسند، قدرت و توانایی و ابتکار و اراده ملت ایران را هنوز درست نتوانسته‌اند بفهمند؛ این را ما باید به این‌ها بفهمانیم.

- کیفیت کار را مسئولان ما باید تشخیص بدهند و درست بفهمند آنچه که صلاح این کشور و این ملت هست آن را انجام بدهند. [صهیونیستها] باید بدانند ملت ایران کیست، جوانان ایران چگونه‌اند، این فکر، این انگیزه، این رشادت، این آمادگی که امروز در ملت ایران وجود دارد، خود این امنیت‌ساز است. این را باید حفظ کنیم.  

 - در موضوع امنیت، حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است. ایجاد ترس و تردید در دل‌های مردم،‌مردود است و قرآن در این زمینه صراحت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی