شمانیوز
شما نیوز

سانحه بالگرد

جزییات جدید ازیافتن شهدا / صحبت های فرمانده سپاه عاشورا درباره شهدا

جزییات جدید ازیافتن شهدا / صحبت های فرمانده سپاه عاشورا درباره شهدا

روز گذشته برای بالگرد آیت الله رئیسی و همرانشان سانحه ای رخ داده و این بالگرد سقوط کرده است. در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره این خبر می پردازیم.

به گزارش شمانیوز :از حدود ساعت ۱۶ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت که اخبار اولیه درباره سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور منتشر شد تاکنون جستجوها برای یافتن سرنشینان ادامه دارد.

رئیس‌جمهور ظهر یکشنبه پس از افتتاح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین با بالگرد راهی تبریز شده بود. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی هم سرنشین این بالگرد بوده‌اند.

 به گفته کولیوند رییس سازمان هلال احمر در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور کسی تا به حال زنده پیدا نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر: نیروهای امدادی با استفاده از ردیاب‌های حرارتی در تلاش برای یافتن علائم حیات سرنشینان بالگرد سانحه‌دیده هستند.

فرمانده سپاه عاشورا 

رسانه های داخلی اولین تصاویر از لاشه هلیکوپتر حامل رئیس جمهور و همراهانش را منتشر کرده اند. آخرین تصاویر منتشر شده نشان می دهند که کابین هلیکوپتر کاملاً سوخته است. تصویری از پیکر یکی از کشته شدگان در این حادثه نیز منتشر شده است. خبرگزاری ها و شواهد و قرائن از کشته شدن تمام سرنشینان هلیکوپتر خبر می دهند. فرمانده سپاه عاشورا در گفتگو با خبرفوری تصریح کرد که برخی از پیکرهای شهدا متاسفانه سوخته‌اند و قابل شناسایی نیستند.

منبع :خبر فوری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی