شمانیوز
شما نیوز

پوستر مسابقه طراحی جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی رونمایی شد

پوستر مسابقه طراحی جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر مسابقه طراحی جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی برای طراحی در دو بخش معماری داخلی و المان اختصاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز، آیین رونمایی از پوستر مسابقه طراحی جایگاه فرودگاه امام خمینی طی مراسمی امروز ۱۷ تیرماه با حضور مدیران جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی ، معماران و مجسمه سازان بنام و مطرح کشور با همکاری ترمه مدیا برگزار شد.

Cip

در ابتدای این مراسم محمد غفاری مدیر مسابقه با ابراز خرسندی از اینکه توانستیم از سرمایه های ملی در این مسابقه استفاده کنیم، گفت: هر ساختمانی که ساخته می‌شود صرفا هنر معماری نیست و ما در این مسابقه که قرار است در ۲ بخش معماری و طراحی المان برگزار شود از معماران و طراحان بنام که پروژه های مشابه و عظیمی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند به عنوان هیات داوران دعوت به عمل آوردیم.

 

غفاری با اشاره به گروه ترمه و گروه کارفرمایان که مجوز کار جدید و متفاوتی را صادر کردند، اظهار داشت: ۴۰ سکه به عنوان جایزه برای این مسابقه در نظر گرفته شده است که در هر بخش به سه طرح برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر مسابقه طراحی پوستر به فراخوان این مسابقه از ۲۳ تیرماه اشاره کرد و گفت: تمامی آثار تا ۲۴ مهرماه جمع آوری و از ۲۷ مهر روند داوری آثار آغاز خواهد شد و در ۴ آبان ماه امسال آثار برتر معرفی و جوایز شرکت کنندگان اهدا و از تمامی روند برگزاری این مسابقات مستندی ارزشمند تهیه خواهد شد .

Cip

در ادامه این مراسم مجید باقری مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس به بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی این مجموعه اشاره کرد و گفت: در حوزه های طراحی، معماری و پذیرش مسافران  ما به این نتیجه رسیدیم که به یک بازنگری در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی نیاز است و برخی از آنها توسط تیم داخلی شرکت انجام شد و پس از آن در بحث معماری و طراحی داخلی و با تصمیم هیات مدیره قرار شد که این مسابقه برگزار شود.

 

مدیرعامل cip با اشاره به همکاری های این مجموعه با خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی اظهار داشت: متاسفانه تحریم های موجود باعث شد که تعدادی از خطوط هواپیمایی بین المللی را از دست بدهیم.

 

باقری به جلسات متعددی که در سال گذشته با هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی برگزار شد اشاره کرد و ادامه داد: درخواست طراحی و اجرای سالن جدیدی برای ورود مسافران در جهت حل مشکل خطوط هواپیمایی جدید مطرح شد که بعد از ماه ها تلاش و ارائه طرح های مختلف این پروژه به تایید هیات مدیره فرودگاه امام رسید.

 

مدیرعامل تاوآویژه پارس به علاقه شدید خود به کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود: در سفرهایی که به کشورهای مختلف داشته و امکاناتی که در آنجا  دیدم به این نتیجه رسیدم که باید کاری ملی کرد که خارج از منافع شغلی ، بهره برداری و اسم و رسم شرکت و پولی که قرار است به دست بیاید، حداقل کاری کنیم که بعد از ما یک یادگاری برای کشور به جا بماند.

 

باقری گفت: سال گذشته طی جلسات مختلفی که با هیات مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم در ۲ بخش المان ورودی و معماری داخلی این مسابقه برگزار شود.

 

مدیرعامل تاوآویژه پارس به خاطره ساز بودن مجموعه برای مسافران اشاره کرد و اظهار داشت : ما تمام تلاش خود را می کنیم که خاطره ای دلچسب و دلنشین در آغاز و پایان سفر برای مسافران به یادگار بماند و خدمات شایسته ای در شان مردمان کشورمان ارائه دهیم.

Cip

در ادامه پویا میزانى رئیس شوراى سیاست گذارى از "رسانه ترمه مدیا" به سرمایه هـاى ملى و نقش طراحـان در جامعه که باعث ایجاد فرصتى براى جامعه می گردد اشاره کرد و گفت : این مسابقه با هدف ارتقای اسـتانداردهای صنعت گردشگرى و شناسایى و تشویق استعدادهاى نوآورانه که در آن شاهد دسـتاوردهاى بزرگ و ارزشمندى خواهیم بود، برگزار می گردد.

Cip

در پایان این مراسم از پوستر جشنواره با حضور مدیران و داوران در دو بخش معماری داخلی و طراحی المان اختصاصی رسما رونمایی شد .

برای شرکت در این مسابقه و اطلاع از جزئیات آن می توانید با شماره دبیرخانه ۰۹۱۳۸۰۳۹۲۹۵ بین ساعت ۹ الی ۱۸ تماس حاصل فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی