شمانیوز
شما نیوز

زنجان/

فروش خودروهای خارجی استان در مزایده الکترونیکی شماره 280

فروش خودروهای خارجی استان در مزایده الکترونیکی شماره 280

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان از تمدید اجازه فروش خودروهای خارجی توسط سازمان اموال تملیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، غلامحسین مهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا وموج رسا در زنجان اظهار کرد: اجازه فروش خودروهای خارجی توسط سازمان اموال تملیکی تمدید شد.

وی افزود: با توجه به تمدید اجازه فروش خودروهای خارجی و ماشین‌آلات راهسازی در قانون بودجه ۱۴۰۳ با قابلیت شماره‌گذاری ملی، اداره کل اموال تملیکی استان زنجان نیز نسبت به طرح خودروهای ضبطی خارجی در مزایده سراسری اقدام و در اولین مرحله در مزایده ۲۸۰ به همراه سایر کالاها، تعداد دو دستگاه خودروی خارجی شامل؛ خودروی بنز cls500 مدل ۲۰۱۴ و بنز کوپه AMG GTS مدل ۲۰۱۶ برای فروش مطرح کرده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان افزود: با همکاری سازمان ملی استاندارد و محیط زیست و راهور، امکان فروش خودروهای خارجی با قابلیت شماره گذاری برای سازمان اموال تملیکی میسر شده است.

وی گفت: افراد علاقه‌مند به شرکت در مزایده ۲۸۰ سازمان، برای شرکت در مزایده ضمن ثبت‌نام و اخذ توکن و امضای دیجیتال، می‌توانند از روز دوشنبه چهارم تیر سال‌جاری تا دوازدهم تیر ضمن مراجعه به انبار سازمان و بازدید از کالاها و خودروهای مورد بحث، نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) اقدام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی